Club Carlson promo - 100% bonus når du kjøper poeng

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av hifiman, 28. nov 2014.

  1. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    slh1968 and Henning like this.
  2. slh1968

    slh1968 Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Hva skjer hvis man har kjøpt kvoten på 40.00 poeng på tidligere kampanjer i samme kalenderår, og så prøver å kjøpe nye 40.00 poeng på CyberMonday ?.
    Vil de oppdage dette og så sperre transaksjonen før kjøpet gjøres ?.
     
  3. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    I følge Club Carlsons hjemmeside så får man kun 100% bonus på kjøp av mellom 1.000 og 10.000 poeng.
     
  4. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Ja salget pågår nå og jeg var litt skuffet hadde håpet på og kjøpe 25+ og motta 25 ekstra men det var vel kanskje
    litt optimistik, og da er vel ikke dette tilbudet så lukrativet allikvel ?
    kunne vært kjekt ha 50+ med poeng :)
     
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Kjøpte akkurat 10.000 + 10.000. Da jeg var ferdig var det en link til å kjøpe flere poeng. Der kan jeg igjen velge 10.000 + 10.000. Kanskje det går an å legge inn flere kjøp? Må prøves... :D

    Edit: Det funket, så får vi se om det går gjennom. Leste også gjennom "Terms and Conditions", og der står det ingenting om at det ikke er lov å kjøpe flere ganger. Kun en begrensning på 40.000 pr. kalenderår. Og det er jo det jeg har kjøpt nå...inkludert bonuspoengen altså...
     
  6. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Tja... :) Det står følgende hos meg i alle fall: "Any points purchased on the Promotion Date for any one account for over the 10,000 point maximum will not be eligible for the bonus points. There is a limit of 10,000 bonus points per member." Gi nå uansett tilbakemelding på resultatet.
     
  7. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Hmmm... sto ikke da jeg trykket på linken der man skal hake av for at man har lest "Terms and Conditions". Så det er da rart. Har i alle fall tatt vare på den, så da får vi krangle om det i ettertid dersom det skulle bli problemer.
     
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Det jeg la merke til er at når jeg ville kjøpe "runde 2" så står det plutselig 10 000 + 0 bonuspoints i bekreftelsen (i det siste vinduet der man skal akseptere "Terms and conditions" etc.) Det virker altså som at man ikke får bonuspoeng mer enn en gang.
     
  9. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Hvordan i all verden bruker dere poengene deres for at dette skal lønne seg?? Jeg får ikke 20.000 poeng til $70 til å være en sånn kjempedeal?!
     
  10. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Tja. Sist jeg var i Manchester så brukte jeg 44.000 poeng på en natt på Radisson Edwardian inne i byen. Samme natt ville kostet meg ca 250 pund, så da er ikke 70 dolares for 20.000 poeng helt gale. For min del var det et behov for å fylle litt opp slik at jeg kan ta ut 2 netter der neste gang jeg er i Manchester. :)
     
  11. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Argh! Pokker, du har rett. Så på bekreftelsen nå at det kun var 10.000 poeng og ingen bonus. Jaja, da har jeg i hvert fall 30.000 poeng ekstra. Er jo bare penger...
     
    TOS liker dette
  12. Francobon

    Francobon Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Hei
    Hvordan kjøper jeg poeng i app ?
     
  13. slh1968

    slh1968 Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    >Hei
    Du kan dessverre ikke gjøre dette via appen.
     
    Francobon liker dette

Del denne siden