Hei, Jeg har klart å legge hendene mine på 2 F seter på LH F fra MUC-HKG Men har et sært ønske om å prøve A388 fra FRA, hvordan tror dere at sjansen er for at det åpner seg muligheten for 2 seter med F4 som availbility 6 dager før avreise ? Er dette sjanseløst ?
Så avreise er 7. april ja? Da tror jeg dessverre at eventuelle bonus-seter på den flyvningen allerede er long gone. Men jeg har ingen erfaring med å søke såpass tett opptil avgang så det kan jo være at de slipper flere bonus-seter nærmere avreise om F-kabinen ikke fylles opp, men jeg tillater meg å tvile.
Ja, tvile kjære @Travellingalf , det blir nesten som i kirken ? Jeg føler også at jeg nesten er i "heaven" mtp. at jeg tapte -50K poeng for oppgraderingen, men fikk refundert NOK 35 pr. billett i surcharges ? 3 ganger H
Jeg har søkt mye på LH F billetter men aldri opplevd at LH har lagt ut flere billetter etter at det er 14 dager før avgang. Noen som har sett noe annet?
Og jeg som trodde man skulle tro i kirka og ikke tvile? Sannelig om jeg vet, ikke så ofte jeg er innom der lengre akkurat. Men satser på at det ordner seg for deg, med eller uten hjelp fra høyere makter!