Akkurat dette skjedde meg også 2 ganger. Sist gang skjønte jeg akkurat hva som hadde skjedd men da jeg ringte inn fikk jeg beskjed 1 måned etter at refusjonen var gjort om at "sånt tar tid". Ringte inn igjen og fikk beskjed om at det hadde skjedd en feil, fikk pengene 2 dager etterpå.
Thanks. Hadde ikke engang tenkt på at SK ikke ga tilbake pengene så tok en titt på AMEX regninga for september. 2x 3086kr i avgifter ikke returnert. De skal nok komme på plass igjen.
Jeg booket om en poengreise fra OSL-CPH-KEF til OSL-KEF direkte, og ble belønnet med 140,- i ekstra skatter og avgifter (pluss endringsgebyr). Jeg hadde i min naivitet trodd at skatter og avgifter var høyere jo flere segmenter, men den gang ei - og jeg kan heller ikke se å ha fått refundert noe fra min opprinnelige booking. Kan det virkelig være at det er høyere skatter og avgifter på en direkteflight OSL-KEF enn å dra via CPH?
Fuel og valuta? Bensin har jo skutt i været og krona i kjelleren. Ellers veldig enig med deg, fullstendig irrasjonelt.