CT - en liten advarsel

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Bettan, 27. aug 2018.

1. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng:
    293
    De kunne jo begynt med samme praksis når de tar betalt. Da hadde det blitt liv tenker jeg...

Insomnia4u and holmen like this.
  2. mariusea

mariusea Medlem

Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    33
    Akkurat dette skjedde meg også 2 ganger. Sist gang skjønte jeg akkurat hva som hadde skjedd men da jeg ringte inn fikk jeg beskjed 1 måned etter at refusjonen var gjort om at "sånt tar tid". Ringte inn igjen og fikk beskjed om at det hadde skjedd en feil, fikk pengene 2 dager etterpå.

3. Anton80

Anton80 Senior Medlem

Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    :D

4. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,662
    Bonuspoeng:
    183
    Thanks.

Hadde ikke engang tenkt på at SK ikke ga tilbake pengene så tok en titt på AMEX regninga for september. 2x 3086kr i avgifter ikke returnert. De skal nok komme på plass igjen.

Ombo liker dette
  5. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,240
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg booket om en poengreise fra OSL-CPH-KEF til OSL-KEF direkte, og ble belønnet med 140,- i ekstra skatter og avgifter (pluss endringsgebyr). Jeg hadde i min naivitet trodd at skatter og avgifter var høyere jo flere segmenter, men den gang ei - og jeg kan heller ikke se å ha fått refundert noe fra min opprinnelige booking. Kan det virkelig være at det er høyere skatter og avgifter på en direkteflight OSL-KEF enn å dra via CPH?

6. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng:
    293
    Fuel og valuta? Bensin har jo skutt i været og krona i kjelleren. Ellers veldig enig med deg, fullstendig irrasjonelt.

Del denne siden