Hej Inte lang tid kvar til min resa så tænkte at "revive" denna tråd. Jeg har CPH-LHR-BKK-SYD ud og BNE-BKK-LHR-CPH hem. Er der nogen routing jeg kan prøve for at få LH F på vej ud? Hvis der er frie billetter tænker jeg at prøve om jeg får lov at booke CPH-FRA/MUC-ICN-BKK-SYD. Er der andre mulige routings? Hvad med CPH-FRA-PEK-BKK-SYD?
Går ikke, to transittsoner. Går ikke, to transittsoner. Du må finne en rute med kun 1 stopp i Asia. Mulig det finnes Air China F ned, er ikke sikker. Ellers er det kun Thai F som finnes. Alternativet er å fly et strekke i business.
First til Australia koster 240000 Eurobonus poeng. Betalte 7000kr totalt for 2 personer på følgende routing: Oslo - London - Bangkok - Sydney - Bangkok - London - Oslo
Jeg betalte præcis det samme som Darkcho. @Are Er det muligt at finde en routing hvor jeg flyver FRA-??? på LH F og derefter ???-SYD på ?? C
Eg tenkte denne tanken etter @Outback_Oggy sitt reisebrev til Buenos Aires der han omtala eit NZ-fly. Eg klarte ikkje å finne noko tilgjengeleg i dei periodane eg søkte, har du funne noko?