Har fulgt med på EZE-AKL flighten en stund nå - men det dukker aldri opp noe... dersom noen plutselig kommer over tilgjengelighet her så skrik ut
Kommer en tripreport etterhvert Kort oppsummert er det veldig bra. Har erfaring med ANA og LH First fra før, TG er intet dårlig alternativ. God mat, god drikke, topp service, godt sete (kun prøvd den nye first på 3 leg, ikke den gamle). Royal First i Bangkok med Spa var bra.
Jeg er blevet ret interesseret av enten FRA-HND (LH F) & HND-SYD (ANA C) eller FRA-PEK (LH F) & PEK-SYD (CA C). United.com viser ingen availability endnu men expertflyer så det ud til at der var billetter i både class F & A på til PEK. Og nu kan jeg inte få den til at gøre nogen ting. Vil nogen tjekke for mig hur det ser ut? Avreise från FRA enten 2. eller 3. marts....
Experflyer sier no, no, no... kun ledig i Business (ikke F) til begge destinasjoner begge dager... - men F slippes vel ikke før tidligst på torsdag?
Update I dag så jeg at der var frigivet billetter i LH F på ruten FRA-PEK, så jeg ringer Estland for at booke... Alt er fint indtil hun skal udregne evt. ændrede taxes, hvor hun finder ud af at fordi hjemturen går over Thailand (BNE-BKK-LHR-CPH) da er det en anden zone og ikke muligt at brugt CT. Og jeg kan ikke rigtig finde availability hjem (omkring d. 24.3) via den zone (central/far east asia)....
Tak @Are det gør jeg. Men finder kun ledige award seats på economy... Skal afsted mellem 2. og 4. marts
Jeg har tidligere poengtert at normalt er business et godt valg til Australia rett og slett pga tilgjengeligheten.. Skal man fly F er det i utgangspunktet kun Thai som gjelder, og det er visstnok ofte gammel F som går dit..
Jeg flyver hjem Brisbane-Bangkok på Thai C og derefter BKK-LHR på F og den connection giver 4 timer til at nyde F Loungen i Bangkok. Det synes jeg er en helt fin tur.