CT med LH C - oppgradere til F?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Filip, 03. nov 2018.

  1. Filip

    Filip Nytt Medlem

    Innlegg:
    48
    Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    Hei!

    Klarte ikke å finne noe vettugt, men har lyst til å få til en tur til MIA i LH F med sambo til neste år. (Bryllupsreise)
    Disse blir jo ikke lagt ut før 14 dager før, vi er fleksible med datoene, men vi har et cruise å rekke, så er heller noen dager lenger i MIA.

    Er det mulig å booke billetter i LH C på CT, og så satse på en oppgradering til F 14 dager før?
    Eller er det like greit å bare ta SAS over dammen, for å ha billetten safet?
     
    Last edited: 03. nov 2018
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Book noe du kan leve med og sjekk 2 uker før hva som finnes av F.
    Se på det som en bonus om det går. MIA er ikke enkelt å finne ...
     
    Wiolenze and Filip like this.
  3. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Står det mellom SAS i C og Lufthansa ville jeg helt klart valgt SAS. C med Lufthansa har vel ikke fått så gode anmeldelser. Og så er koden for Lufthansa LH.
     
  4. Filip

    Filip Nytt Medlem

    Innlegg:
    48
    Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    Takk!
    Vet ikke hvorfor jeg skrev LF, ble kanskje for opphengt i å huske forkortelsene :)
    Endret nå.
     
  5. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg ville tatt SAS C om du finner noe ledig. LH F kan bli en nøtt og LH C er ikke så pent i forhold til SAS C. God tur :)
     
  6. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,269
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Bare å booke lufthansa eller Sas i C. Det blir begge deler en fin tur. Se hva som passer best tidsmessig.

    Hvis du vil prøve å hanke inn LH F så er det kanskje greiest med Lufthansa C booking så slipper du evt nye flytider hvis du får F.....men jeg ville spart poengene og holdt meg til C - det er ikke store forskjellen.

    Noen mener jo at LH C ikke er like bra som andre i C - men de er faktisk bedre enn mange andre når dere reiser 2 sammen. Med mange to-setere sammen er "reise sammen faktoen" bedre på LH enn feks SAS.
     
  7. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,325
    Likes mottatt:
    10,159
    Bonuspoeng:
    183
    Bare vær obs på at MIA er en ganske vanskelig destinasjon å finne seter på i LH F.

    Jeg har ikke sjekket noe særlig i det siste, men tidligere så var det veldig sjelden at seter åpnet seg opp, og det var kun "last minute", så kun et par dager før avreise, og tror aldri jeg så mer en ett sete om gangen.
     
  8. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,464
    Likes mottatt:
    5,614
    Bonuspoeng:
    183
    Men tittelen er ikke endret. ;-)
     
    Filip liker dette

Del denne siden