hei, Sorry om dette er feil kategori, den må gjerne flyttes til riktig sted Jeg har fått en CT og vil gjerne bruke denne. Jeg har ca 120 000 poeng i tillegg. Hvordan går jeg egentlig frem for å booke denne turen? SAS.no har ikke så veldig mange steder, samt jeg ønsker å bruke poenge på en flygning i business. Om dere har forslag til destinasjoner hadde det vært til stor hjelp. Blir meg og en kompis. Kan dere hjelpe meg?
Hvis du leter litt rundt her, så finner du ut hvor mye det koster.. Du har litt lite poeng om dere skal reise 2 pers. Dere får veldig mye mer å velge mellom ved å ha 140000 poeng før du bestiller.. Ellers er det mange tråder med tips her på IF bare du gidder å lete litt!
Sonen "Nord-Afrika og Midtøsten" koster 90 000 poeng og "Nord-Amerika" koster 110 000 poeng, resten av verden må du, som @WannaBeFrequentFlyer nevnte, opp i minst 140 000 poeng. Nord-Afrika inneholder land som Seychellene, Mauritius, UAE og Tanzania (for å nevne noen få), mens Nord-Amerika inneholder land som USA, Canada, Costa Rica, Panama og Mexico (for å nevne noen få).