CT TICKET TIL PERU

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av torsaan, 29. des 2021.

  1. torsaan

    torsaan Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Hei hei fra deres tidligere servitør/bartender fra Sumo Solli.

    Jeg og min lillebror har fått flybilleter i julegave. Reisen skal da bestilles med poeng + CT og vi prøver og komme oss til Peru. Noen som vet om dette er mulig ? Kan finne reisen inne på lufthansa sine sider men ikke på star alliance siden.
    // Må bestillingen gjøres via tlf ?
     
  2. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,830
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    Den som eier CT/poeng må booke, enten via SAS sin Star alliance på sas.no, evt. kan vedkomme ringe inn for booking.
     
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,524
    Bonuspoeng:
    293
    Merk at det kan være problematisk å få seter på Lufthansa. Et alternativ kan da være med Avianca via FRA/MUN/BCN/LHR/MAD og BOG til Peru.
     
    torsaan liker dette
  4. Kjetil L

    Kjetil L Senior Medlem

    Innlegg:
    535
    Likes mottatt:
    1,502
    Bonuspoeng:
    93
    Eventuelt via EWR/JFK eller MIA, og videre med Copa eller Avianca

    upload_2021-12-29_18-44-1.png

    upload_2021-12-29_18-45-15.png
     
    RoadKing and torsaan like this.
  5. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
  6. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,651
    Likes mottatt:
    34,853
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg booket pre covid reise til Lima fra Oslo. Da fant jeg relativt god tilgjengelighet.

    Det jeg fant mest av var Avianca. Reiseruten går da fra Oslo til en by i Europa. Jeg fant flest flyvninger fra Madrid og London som går til Bogota. Disse går med moderne store fly. Videre fra Bogota finner du noen ganger direkte til Lima eller Cusco eller andre destinasjoner i Peru, noen ganger må du via en annen by med mellomlanding.

    inne på forum skal du kunne søke opp info om hvordan du finner en sånn booking. Og hvordan du må gå frem for å lete opp ett og ett strekke og så ringe inn til CT telefon eller booke online. Du kan kort fortalt gjøre grove søk med Star Alliance søkemotoren du finner på SAS.no. Men bør også ta i bruk andre søkeverktøy for å finne en god rute.

    Hvis dere ikke er bundet på å reise akkurat på bestemte datoer, vil det ofte være bedre å feks søke på utreise og retur i en 14 dagers periode eller mer. Husk også at reiser litt fram i tid ofte er mer tilgjengelige.
    Bildet viser et søke jeg bare gjorde på sas sitt star alliance søk, og hva som kom opp på en radom dag til våren. avianca.png
     
    Insomnia4u, Upsaker and torsaan like this.
  7. Duxton

    Duxton EBG - SIXT Diamond

    Innlegg:
    178
    Likes mottatt:
    198
    Bonuspoeng:
    43
    Pre covid var det direkte fly med Avianca fra Bogata til Cusco, men den ruten har ikke kommet tilbake enda.
    Den var helt gull, da man slapp å ta ut bagasje i Lima.

    Om man skulle til Cusco da :)
     
    Shyneno, torsaan and 1884derby like this.
  8. torsaan

    torsaan Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Tusen takk for hjelpen folkens, skal booke imorgen , men ser ut til at det blir til Chile. :p
     
    Shyneno liker dette

Del denne siden