Per nå F4 til LHR og F9 til FRA. Vil tippe den første dermed er ganske urealistisk, men følg med på om det dukker opp seter til FRA.
takk for innspill. expertflyer dette? tegna med abbo på awardfares med 100søk til dagen. tenkte det var da voldsomt masse. har gått tom to dager på rad....
Det har de siste 4 ukene vært ledig minimum 2 seter 27 av 28 dager, kun en mandag jeg ikke har funnet noe. Så jeg vil si at sjansene er store. Ser jo fra startinnlegget ditt at dere (som meg) er jomfruer i F, så du skal ikke se heeelt bort fra at hun etter F FRA-PEK-SIN gjerne vil ha et leg til i F.
Har ikke booka noe som helst suitene var forøvrig gone sist jeg snakka med tallin. Var 1 sete, men tror stemningen hadde blitt litt rar da Har havna i valgets kvaler, og pr nå er BKK hovedmål. Håpet er OSL-FRA LH BIZ FRA-HKG LH FIRST HKG-BKK THAI BIZ BKK-VIE EVA BIZ VIE-OSL BIZ sliter med å finne ut om Eva slipper biz, og om jeg skal gutse på at det åpner seg 2 x first til HKG
Nå har jeg spamma noen andre tråder også, men igår åpna det seg SQ F fra PEK-SIN 01NOV og en 02NOV, så muligens det kommer flere etterhvert, hvis det er et mønster. Hvis du er interessert i den ruta ennå?
Da er det booka. BGO-CPH-FRA-PEK-SIN SIN-BKK-CPH-BGO suite PEK-SIN, biz på de to langlegs foreløpig men håper på first FRA-PEK når det nærmer seg. TG har vel ikke first til cph? Ikke etter oktober hvertfall? Meeeen; det jeg lurer er ved ankomst SIN. Vi lander 23:20 og det bærer RETT til TPR Regner med å bruke litt tid der før vi drar inn til Singapore. Føles dermed som litt waste å booke rom fra den dagen. Noen som vet noen smarte «hacks» her?
Hadde nettopp samme utreise som deg. Når du da endelig ankommer SIN så er det rett til senga som gjelder
Med 2 stk First flighter på forhånd var det mer enn nok mat & drikke for min del, samt 24t+ reise kjennes på kroppen
Noen som har tips til edruelige hotel med club tilgang i sin? Nærmer seg 1 måned til avreise og sitter fortsatt og håper på First med lh til pek. Trodde Biz med tg var bra greier, men det var helt til etter jeg hadde booka serum som mange er misfornøyd. Ser mørkt ut med alternativer hjem dog. Om noen har røvertriks setter jeg pris på det
Intercontinental har 3 for 2 nå gjennom IHG. Hvis det er kortere opphold ville jeg kikket litt på Oasia Downtown. Får dere det til rundt 1.500 - 2.000,- natten med Club Lounge er det veldig bra
Støtter Oasia Downtown helhjertet. Var der 6 netter i forbindelse med jobbtur i mars/april i fjor, og fikk gratis oppgradering fra "vanlig" club room til club suite siden det var mange ledige rom. Kanskje mest behagelige hotellopplevelsen jeg har opplevd, samt at ginbaren i 1.etg er upåklagelig