Oasia ser flott ut ja. Har en reservasjon på quincy oppe ved Orchard Street. Her er hele hotellet «Club» eller en slags all inklusive da... De har fått mye skryt. Litt mindre lyx preg da
Det ser ut til å være et godt valg Det vi digget med Oasia Downtown var at loungen er åpen på tre av fire sider, men det er bygget slik at man ikke blir stekt av solen i løpet av dagen. Man har i stedet deilig temperatur og bris mens man slapper av ved bassenget som kun er for Club lounge gjester
Får man kun tilgang til alkohol på kvelden, «evening coctails» som de kaller det? Ingen mat på dagtid?
Stemmer, kveldens som gjelder når det kommer til drinks. Alkoholfri drikke hele dagen. Kan ikke kommentere om de serverte noe mat midt på dagen da vi var ute da.
Så man må vurdere om 100Sdollar ekstra er verdt tilgang til eget bassengområde, noen gratis drinker og frokost i egen sal? Noe mer får man vel ikke i Club?
Ja, helt klart. Hvis man likevel kun skal være ute og heller ikke har noe i mot mye folk så kan man bruke de pengene på noe annet
Når flyr du hjem igjen? Jeg har også SIN-Europa 5NOV, og håper seff på noe F-åpning når det nærmer seg. (SQ C foreløpig) Bare så vi ikke krangler om de samme setene...
Jeg skal hjem seint 03 eller dagtid 04, så hvis du ikke skal avgårde før 05 er det no stress. Ser forøvrig ut som det er lettere 05
nå trenger jeg litt innspill her. har pr i dag BGO-CPH-FRA-PEK-SIN ihhv SK, LH BIZ, LH BIZ og SQ SUITES. har lenge trodd first på FRA-PEK lett ville åpne seg, men med tilgjengelighet nå for tiden er jeg mer usikker. avgang BGO-CPH 1010 gjør også avreisedag litt slitsom da jeg har litt reisetid dit. vurderer derfor å droppe denne bookingen og heller gå for sein avgang til CPH med SK BIZ til PEK med SQ SUITES som i dag. (her trenger jeg ikke reise fra BGO før 1725) eller å reise BIZ med LX via ZRH til HKG, for så å fly SQ til SIN. Her kan jeg i følge ryktene også klare å karre meg til SUITES på SQ? så spørsmålet er som følger; hvilken BIZ? SK, LH eller LX?
SK er ihvertfall å foretrekke over LH, jeg har ingen erfaring med LX longhaul, så der skal jeg ikke uttale meg. Men dog, syns SK sitt biz produkt på longhaul er såpass at jeg tviler på om LX er så mye bedre. Hvis du har prøvd SK biz og ikke LX så er jo det et incentiv til å ta LX da
Takk. Har prøvd sk biz til USA, og var supert ene veien. Fikk andungen andre veien Har kun flydd biz den gangen så har ikke akkurat mye å sammenligne med. Slipper lx first på den ruten montro? Mulig man kunne håpe på det.
LX C ser bra ut med den nye kabinen hvis man får tak i troneseter når man reiser alene. LX F får du ikke booket med Eurobonuspoeng.
Troneseter må man betale for... Men de frigis 48 timer før avgang. Skal finne meg et nytt sete på LX65 på MIA-ZRH 27.10...
vurderer SVG-OSL-ZRH-HKG-SIN SIN-PEK-MUC-CPH-SVG ZRH-SIN med LX i BIZ og HKG-SIN med SQ og håp om suite SIN-PEK med SQ i BIZ og PEK-MUC med CA i FIRST. leser at CA, og spesielt fra PEK ikke er bra. er det fordi vi er så blasserte at det dømmes slik? velger man biz med de fleste fortan CA first?
Uten at jeg har noen egen erfaring å komme med, men det som er rapportert her på forumet er at CA er mye bedre enn sitt rykte i luften, mens bakkeproduktet er begredelig. Det er nok likevel slik at F er F og er fortsatt å foretrekke over biz, uansett selskap.