CT tur med retur før 31 Desember

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av superflysastraveller, 27. okt 2016.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Vil gjerne høre mer om dette.
     
    Xflipper liker dette
  2. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Mange gode tips her!

    Siden jeg har 5 uker fri fra 22 november, og de eneste planene jeg har er Krakow fra 9 til 12 desember og til Bergen og svigers den 22. Så jeg lurer på å ta en egotrip. Min bedre halvdel ikke har mulighet for fri, og jeg ikke har noen kamerater med bonuspoeng! (eller kanskje noen her inne har lyst å bli med på noe galskap? Fleksibel, men LH F fra Frankfurt og Porsche er et utgangspunkt) Planen er å dra på en eller annen kort tur mellom 28 nov og 22 desember uten å bruke noe særlig med helgedager. Jeg har nemlig en CT som går ut ved nyttår! Det er etter hva jeg forstå stor synd! Samboeren setter pris på at jeg bruker helgene med henne når jeg er såpass mye borte i jobb i utgangspunktet, men jeg er jo veeeeeldig fleksibel i ukedagene når hun er på jobb allikevel. :D
     
    Last edited: 06. nov 2016
    RoadKing liker dette
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Korrekt.
     
    RoadKing and Satyv like this.
  4. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,327
    Likes mottatt:
    10,162
    Bonuspoeng:
    183
    Her må jeg nok si meg enig med Xflipper.
    OZ sin service på bakken i ICN er ikke spesielt imponerende, og sammenlignet med andre F-lounger er heller ikke lounge noe å skryte av.
    Hadde alternative vært 190k tur retur med OZ (gammel F) eller 100k tur retur med SAS i C så hadde jeg også valgt SAS uten å blunke. SAS sin nye C-kabin er etter min mening meget god.
     
    Xflipper liker dette
  5. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Går ikke CT-billettene ut 15.januar?
     
  6. Flyer91

    Flyer91 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    293
    Likes mottatt:
    86
    Bonuspoeng:
    28
    Skulle gjerne hatt noe offisielt på dette. Husker tidligere i år så fikk jeg beskjed om at den var gyldig til 15.Jan året etter utløp senere en gang fikk jeg beskjed om at det var ve nyttår den gikk ut.
     

Del denne siden