Dagens TV-tips - Jorden rundt på 6 steg

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av henrikvd, 18. mars 2017.

  1. henrikvd

    henrikvd Aktivt Medlem

    Innlegg:
    302
    Likes mottatt:
    628
    Bonuspoeng:
    93
    Må bare tipse om mitt nye favorittprogram "Jorden rundt på 6 steg" som jeg tror vil falle i smak hos andre reiseinteresserte.

    Tittel: Jorden rundt på 6 steg
    Programledere: Filip Hammar og Fredrik Wikingsson (Sveriges svar på Thomas og Harald)
    Plot: Programmlederne Filip og Fredrik starter et vikårlig sted på kloden (f.eks. i ørkenen i Senegal, i en grotte i Vietnam) og skal teste teorien Six degrees of separation. En teori som sier at alle på kloden er forbundet gjennom seks bekjentskap. Filip og Fredrik får i oppdrag å, via bekjentskapene til første person de møter, komme frem til en gitt kjendis. I løpet av en uke flyr de på kryss og tvers av kloden for å nå frem til kjendisen i oppdraget.
    Tilgjengelig: ligger gratis på http://www.dplay.se/jorden-runt-pa-6-steg/ . Du kan ikke se fra mobil/nettbrett for da hopper nettleseren/appen automatisk over på norsk Dplay.
    Episoder: Foreløpig 7 episoder fordelt på 2 sesonger
     
    Guden, holmen, Stuttfeiten and 2 others like this.
  2. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,394
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for tipset, denne serien prøvar eg i morgon (som nok blir sofadag). :)
     
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for tips - høres ut som ett artig konsept!

    Og problemet med at mobil/nettbrett skifter automatisk til norsk Dplay kan vel løses med en VPN-app om jeg ikke tar mye feil. Jeg brukte i alle fall en slik med suksess før jul på Bali for å kunne se sjakk på NRK.
     
  4. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    780
    Likes mottatt:
    1,904
    Bonuspoeng:
    93
    Så første episoden nå. Likte konseptet, og programmet sånn sett, men synes det var noe langdrygt. Episodene kunne uten problem vært halvparten så lange.
     
  5. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Gælder vel næsten alt som kommer fra Sverige... :D
     

Del denne siden