Da har jeg og en kamerat akkurat ankommet Qantas loungen i T3. Vi flydde inn med BA fra OSL 0725. Heldigvis tok vi første flyet fordi det neste er kansellert. Det er storm og kraftig vind på LHR og jeg hadde en av de røffeste landingene noensinne, kapteinen gjorde seg helt klart fortjent til lønnen Masse kansellerte fly i dag også. Vi har planlagt denne dagen som en lounge hopping dag på de fantatiske loungene på T3 og T5. Vi tar flyet hjem i kveld til OSL (hvis det går) Vi har begynt dagen på Qantas Business class loungen for en lett frokost. Neste pitstop blir BA F loungen, deretter CX F loungen og deretter AA F loungen. Seinere beveger vi oss tilbake til T5 og BA F loungen der. Hard dag Kommer flere innlegg etter hvert!
Knall. Er det uproblematisk å komme seg inn på T3 når en flyr fra T5? Jeg hadde BA F til MIA fra T3 og det var uaktuelt å komme seg inn på T5 og Concorde room.
Keep it coming @TravelManBiz! Kjekt og ha noe å gjøre i dag så da passer det bra å følge med på Lounge safari! Kos deg!
Ja, ikke noe problem å komme seg inn på T3 med et T5 boarding pass. Men du må være i transit, derfor vi flyr hjem samme dag. Da går vi rett til Flight Connections når vi lander T5 fra OSL. Men du kommer nok ikke inn på T5 med et T3 boarding pass tror jeg.
En tur kun for loungetesting, dette liker jeg! Aldri tenkt over at man kan gjøre det på samme flyplass, tar selv en lounge safari OSL, ARN, CPH, AMS neste uke, mest for å vise barna at det er ganske lite forskjell på SAS-loungene. Gleder meg til å se rapporten din utvikle seg utover dagen!
Her er mat og drikke menyen... hva skal jeg velge?? Husk at jeg sitter her med en BA økonomi billett til 900 kr t/r
Med nødutgang og blokkert midtsete så er økonomi helt ok på en 0725 avgang da jeg kun skal sove uansett
Da har vi kommet til siste pitstop på T3 som er American Airlines First Class lounge. Det er et annet menneske i loungen grunnet alle kanselleringene. Vi sitter her i ca 30 min før vi tar bussen til T5 og BA F loungen før vi eventuelt reiser hjem (hvis flyet går)
Ser ut som om dere hadde en flott dag i loungene på T3 Kom dere hjem igjen eller var det innstillinger i går kveld?
Fy steike, dette var helt rått!!! Gruser hver eneste crapy *A lounge på LHR inkl The Private roooom!(ja da vi elsker SQ F forsatt, men men) Hatten av for en drømme dag @TravelManBiz Lounge safari 9. mai, fikk plutselig en rar, ubeskrivelig følelse, den er ikke å gjenkjenne, ihvertfall ikke sommerfugler...Kvalme?