Da har du mye å glede deg til! Vi bodde på The Danna på Langkawi, og syntes det var alldeles suverent. Gjennomgående følelse av luksus fra innsjekk til utsjekk, store rom og meget bra mat (fordelt på flere restauranter). Vi kom med båt fra Phi Phi Islands via Koh Lipe, og gikk i land bare noen hundre meter fra hotellet på Langkawi, så det passet meget bra i så måte også.
Hotellet lå nær gondolbanen og en liten fornøyelsespark, samt at det var gode muligheter for å booke aktiviteter gjennom hotellets concierge-service. Vi testet vannscooterkjøring i bukta ved hotellet og syntes det var stor moro! Som nevnt knallbra mat på hotellet, og ikke minst en særdeles bra tapas-restaurant på havna rett utenfor. Hotellet ligger langt fra noe som ligner på by-sentrum, så dersom man skal være der veldig lenge kan det kanskje bli litt kjedelig, men for en liten uke med avslapping i høysetet kan jeg ikke tenke meg noe bedre!
I Kuala Lumpur er det massevis av flotte hoteller til en rimelig penge, så her vil jeg nesten si det er bare å velge og vrake. Vi bodde ganske nært tvillingtårnene et par netter, og betalte nesten ingenting for et temmelig stort, rent og pent rom på et hotell med basseng på takterrassen.
Koh Lipe stoppet vi som nevnt bare innom i båt-transit, så der har jeg lite å bidra med. Kan uansett gi deg trivselsgaranti på oppholdet, samme hvilke hoteller du ender opp med! God tur!
Vis alt...