Deilig er jorden på denne 1. juledagen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 25. des 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen og fortsatt god jul. Blir en stille og rolig formiddag med muligens en tur til Verdens Ende før kvelden byr på det årlige italienske juleselskapet hos gode venner i nabolaget. Ha en fin torsdag!
     
    Fnate liker dette
  2. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God julemorgen fra Bergen! Besøk i går og nytt besøk i dag. Blir vel litt pakking for londonturen i morgen og!

    Xxx.
     
    Fnate liker dette
  3. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Stikker bare innom for å si god torsdag, før jeg skal fly videre med mitt nye USB-helikopter.
    Jeg sitter ofte å lurer på hva jeg skal gjøre på kontoret, og nå kan jeg fly. Må sansynligvis jobbe litt når den lader, men det tror jeg skal være håndterbart.

    To dager med helikopterflyvning før jeg drar hjem på lørdag.
     
    TOS, Darkcho and Fnate like this.
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hah, kaffe varer ikke evig. Det er tydeligvis lenge siden jeg kokte kaffe hjemme. Den luktet rart og var "Best før 03/14".

    God morgen. Her skal det fortsettes å gjøres litt bookinger for neste år. Og så skal jeg oppsummere omsetningen jeg har generert slik at jeg kan sende årets morsomste faktura. Tralallalalllaalalallaaaaaa. Slik er det når man driver for egen reisning og risiko.

    Ser ut til at noen traff med julegavene... :)

    Ha en strålende dag
     
    KristianSk liker dette
  5. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    En rolig dag i heimen!
    Fruen skjønte at headet fra Bose var nyttig, så nå skal fremtidige flyturer nytes i stillhet!
    Ha en fortsatt god jul folks!
     
    Darkcho liker dette
  6. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Sånn i andre deler av verdenen er første juledag straks over. Andre juledag, eller boxing day som det heter her nede, er cricket dag. Er jo en sport jeg skjønner fint lite av så drar på kajakk tur istedenfor og satser på å se sånne delfiner.
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God førstejuledagsettermiddag!

    Etter familieselskapet i går ble jeg kjørt hjem av en god kamerat som skulle vise seg å være tørst. Så da måtte jeg jo få slukket tørsten hans. Så det ble sent.
    Unga hadde mer enn nok å leke med, så jeg fikk sove i fred. Alltid deilig å få sovet ut litt etter alt stresset og maset opp mot jul.

    Nå er det julelunsj med roastbeef, stekt løk og potetsalat. Så er det juleselskap hos de gamle med både juletorsk og julelaks. Champagne og gode viner.
    Bare å få tatt seg en dusj og stålsatt seg litt her. Så er man straks klar igjen.

    Fortsatt god jul ønskes!
     

Del denne siden