Del dine beste travel hacks - vinn Bonusfeber-skjorte og bag tag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Henning, 06. sept 2015.

  1. Jameson

    Jameson Medlem

    Innlegg:
    169
    Likes mottatt:
    203
    Bonuspoeng:
    43
    Har alltid med en reim med krok i begge ender. Bruker alltid å sikre kamerasekken med den på en stol om jeg sitter i gata og spiser. I Bangkok kom det en forbi, tok tak i sekken og løp. Han kom noen meter før han innså at han hadde en stol med på slep, så da slapp han sekken og løp avgårde. Sekken og innholdet var uskadet etter episoden
     
    RoadKing, Fnate, Are and 9 others like this.
  2. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Deler min favottmåte å pakke klær på, overrasket hvor mye jeg klarer å stappe i en stykk håndbagasje.

    Bundle Wrapping
     
    obergland and Jameson like this.
  3. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg sjekker alltid inn på nett på forhånd, står derav aldri i kø noen steder når jeg skal sjekke/levere inn bagasje ;)
     
    hifiman liker dette
  4. obergland

    obergland Nytt Medlem

    Innlegg:
    39
    Likes mottatt:
    79
    Bonuspoeng:
    18
    Sverger til Air Boss fra Red Oxx enten med "bundle wrapping" eller i "cubes".
     
  5. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Nøtteblanding og vann i lomma. Lettere å takle alle store og små irritasjonsmomenter som oppstår på tur, om væskenivå og blodsukker er godt vedlikeholdt. Samt kulepenn i brille-etuiet (om man bruker briller). Kindle med lesestoff, istedenfor hauger med døde trær i kofferten.
     
    Fnate, Baldrick, FFlyer and 2 others like this.
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,589
    Bonuspoeng:
    293
    Grabbe med seg våtservietter fra loungen, ikke alltid man får det til rett tid ute i den store verden. Tar alltid med meg et lass :).
     
    Edvino, Baldrick, Jan Fredrik and 2 others like this.
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    • Sjekke inn all bagasje, kun liten ryggsekk for små stæsj jeg vil ha med ombord.
    • Pakke mindre enn jeg først antar jeg har behov for.
    • Møte opp i god tid og ha meget god tid ved connection, da får Loungene kjørt seg. (Møtte opp på Changi engang +8 timer før avgang, fikk tilogmed sjekket inn)
    • Alltid ha vindus gluggene åpen.
     
    Bizflyer liker dette
  8. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Reis med en venn/kollega du kan invitere inn i loungen, ingen setter mer pris på gratisting enn vi nordmenn!
     
  9. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Link til cube-teknikken?

    Air Boss er herlig på tur, eneste irritasjonsmoment er når sikkerhetsvakta drar den til side for manuell sjekk. Ikke snakk om at de skal rote rundt i luftsjefen uten at jeg ser hva de driver med.
     
  10. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Kategori småting på tur: Elektrikersrips størrelse små samt negleklipper. Førstnevnte er veldig kjekke for å låse bager/kofferter i tillegg til hengelås, fordi de må klippes/skjæres opp er man mindre utsatt for tyveriforsøk eller at ting går opp. Negleklipperen får du med deg i sikkerhetskontrollen på nøkkelknippe el.l. og brukes til å fjerne stripsen.

    Jeg har også reparert mye rart med strips (ødelagte kofferthåndtak, remmer m.v.) ...
     
    Cecilie, Kjakan, LN-FHU and 1 other person like this.
  11. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Mange veldig gode triks her! Ikke lett å kåre beste triks, med med 3 gode bidrag går premien til @Jameson :)

    Send meg ønsket størrelse på PM.
     
  12. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Dette kan også slå ut feil.
    Jeg og mitt reisefølge hadde flights på forskjellige tider, så jeg tenkte jo å droppe kofferten og sette meg i loungen for å jobbe når de tok flyet i 8 tiden.
    Joda, men jeg fikk ikke sjekket inn før kl 1135...... Så da ble det noen timer på flyplassen utenfor sikkerhetssonen..
     
  13. FFlyer

    FFlyer Senior Medlem

    Innlegg:
    620
    Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    Snufs...satsa alt på et tips jeg, men ser det lønner seg med høy frekvens, her som ellers i bonusverden:) ...gratulerer til @Jameson!
     

Del denne siden