Svingte godt i går også... Ble bra med pints på The Celt. Der var det full fart med irsk trubadur og ekstremt god stemning. Jeg ser at jeg har tatt 0 bilder så dere får bare se det for dere Stor bar, masse fulle folk, både lokale og turister, høy ølføring og allsang
Et kjapt overslag sier at det ble rundt 20(!) enheter i løpet av gårsdagen. Det straffer seg greit i dag, men det er tøft å være ingeniør på tur Snart er det buss til flyplassen for retur via Frankfurt. Akkurat nå gleder jeg meg ikke i det hele tatt egentlig
De har satt det som må være verdens største blyant midt i byen. Merkelige greier. Men nå er jo jeg ingeniør og ikke arkitekt. Hadde jeg vært det så hadde jeg sikkert skjønt det Ellers har det vært 26 fine timer i Dublin. Skulle gjerne vært en dag til. Er mye som jeg gjerne skulle sett. Gamle murer, pubs og generelt historien her. I tillegg er det landskamp i rugby mellom Irland og new Zealand. Det hadde vært moro, men det får bli neste gang. For det blir en neste gang
Formen er stigende. På vei inn på lounge på flyplassen. Triste saker, men jeg må nok ha meg en kald en gitt. When in Rome også videre
Måtte flytte på meg. Fikk bestilling av kona på noe greier. Men fått væske heldigvis. De har en fin ute-terrasse faktisk. Ølen var billigere enn på osl og
Den smakte aldeles nydelig. Nummer to måtte jeg dessverre sette igjen. Da det plutselig ble go to gate og det var litt lengre å gå enn jeg trodde
Fristende forslag @anders82 , hadde vært gøy , Sjekket priser og fikk opp fra 3.500 (saver) til 4.600 (flex) på Lh Biz, slett ikke ille. Det pussige er at begge kom opp med bookingklasse P, det blir jo ikke så mange poeng?
Er rart det der. Er bingo med klasser etc. Jeg får 0 i P på A3 faktisk For øvrig er politiet ved flydøren. Er en eller annen utlending som skal hentes. Politiet fulgte han ombord i Dublin og..
Kjøret går. Liten halvtime hos senator før jeg rusker over til A-gater. Vi får starte planleggingen @RoadKing og @Eddie47 Har en snikende følelse av at jeg er den som må melde fra først hjemme.. Dere har jo ikke småbarn lenger
Forsinket igjen. Fritz har levert under pari på punktlighet på denne turen. Har et tog jeg skal rekke 18:43 fra osl. Det skal holde hardt med 2 timer flytid. Vi er fortsatt på bakken og taxer nå..
Fritz fløy inn. Vi landet omtrent på tid. Fikk noe ordentlig kvalme greier nå også. Reker med guff Men verst var laksen på turen fra Dublin. Den var faktisk ikke til å spise. Det smakte rett og slett panter
Da er det straks klart for siste etappe med NSB hjem. Må oppsummere litt Kvelden i går var legendarisk. Ble etter hvert kjent med 3 skotske damer og en mann som også likte irsk folkemusikk. Pratet og sang med de. Er fascinerende hvordan folk åpner seg når promillen stiger og stemningen er god. Dagen i dag har ikke vært like bra, men det tyder jo på en fin gårsdagen Jeg skal absolutt tilbake til Dublin. Dette var bare en smak av det jeg tror er en fantastisk by. Lufthansa i Europa får en del tyn, men jeg synes absolutt det er et bra produkt. Du har alltid ledig sete, maten er stort sett OK, det er fri børst hele veien og stort sett hyggelig personale. Sett opp mot SAS plus så koster det ikke så mye mere heller nødvendigvis og jeg får relativt god uttelling på poengene. Satser på en mr til Dublin neste år også, men da gjerne sammen med noen. Ingeniørbakgrunn er en fordel, men ikke et must PS. Var også utrolig hyggelig å møte medforumist @democomputer Takk for følget. Ny rapport kommer plutselig