5-10 minutter er tilstrekkelig. Jeg ville nok gått 20 minutter før avgang, men forstår at andre liker litt mindre spenning mellom lounge og gate enn meg, så 30 minutter før vil funke.
CPH eller ARN. Personlig ville foretrukket CPH, for med så lang layover er det enkelt å komme seg inn til byen med metro. Har aldri verden giddet å tilbringe så lang tid på flyplassen. Men det er nå meg da....
Rakk fint tre timer på Air and Space museum på Le Bourget-flyplassen i dag. Syv stopp unna CDG. Var til og med tilbake 1,5 time før avgang! (6t layover CDG)
Noen som kjenner en rute eller to fra Stavanger som egner seg godt for en MR?, gjerne med et par legs på samme dag.
Ville helt klart vurdert f.eks. denne routingen. Merk dato er kun tilfeldig valgt, denne eller tilsvarende routing skal normalt være mulig på hverdag. Det skal være mulig å returnere med samme fly som man kommer med, men Google Flights ville ikke gi meg det eksempelet idag...
Hvis jeg ikke husker feil har dem for ikke alt for lenge siden endret minimum connection time i HAM så vil man tilbake med samme fly må man nok splitte opp billetten. Kan legge til at jeg har hatt samme fly tilbake fra HAM til CPH og da rakk jeg også en tur innom Loungen. Morsomste var crew som lurte på om jeg ikke likte været der nede da det regnet den dagen og jeg dunket ned i samme sete jeg hadde på veien til HAM
Noen som kan hjelpe meg med en fin MR fra Osl 18,21 eller 24 febr. Minimum 3 legs for å klare challengen. Budsjett 1500,- Eneste fornuftige virker å være TXL?
21 har jeg OSL - HAM - CPH - OSL. Pris på den nå ser jeg er 1745 i Go hele veien. Husker ikke i farten hva jeg betalte dessverre...
Om man har 3 t. I HAM før retur vil det være tid nok til å utforske noe utenfor flyplassen (evt. byen?)
Du rekker ikke å utforske mye av byen, men du rekker sikkert en currywurst på Hauptbahnhof og en liten spasertur. Husker jeg rett tar det i underkant av en halvtime inn til sentrum fra flyplassen med metroen. Med gode tidsbuffere innlagt bør du i alle fall rekke en time i sentrum, om ikke mer.
Mangler 10 legs eller ca. 12000 poeng på å nå gull med opptjeningsperiode ut denne mnd (februar). Noen tips til hvordan jeg eventuelt kan få inn det som trengs på en rimelig måte..?
Du finner mange tips i tråden om "Bonus Challenge" - burde være enkelt å oppnå 10 legs om du kan ta et par MR-turer
Hamburg funker fint ut av Bodø også (ruting via ARN eller CPH) gir 6 legs til cirka 3500. Evt en eller annen destinasjon i Polen gir også 6 legs. Problemet er at de fleste destinasjonene krever en overnatting ut av BOO. Torsdag til fredag set ut til å gi de beste prisene.