En gammel traver, no wifi no nothing... Hvorfor bruker de ikke de nyeste flyene med wifi når de uansett ikke bruker alt materiell?
Det har jeg også lurt på. I tillegg til hvorfor de ikke skrudde på wifi på flyet som hadde det ombord. Muligens de er redd for radiobølgebåren virus?
For long haul-flåten er det blitt nevnt at de flyr eldre A330-maskiner fremfor nye A350, da disse er billigere å forsikre. Kanskje det samme gjelder her?
Dagen i går gikl med til sightseeing rundt Varangerfjorden sør. Bugøynes, Neiden, St. Georgs kapell. Mm Flott opplevelse.
Sixt utstyrte oss etterhvert med en VW Tiguan R line. Så godt som ny, kunn gått 9k kilometer. Vi hadde bestilt Toyota Rav el.l. Det er vel samme vil jeg tro, så ingen oppgradering. Men godt fornøyd
Reiste oppover Pasvik dalen til et sted som het «Birk». Der tok vi en kaffe, så over til Russland og hvor langt det er til verden. Merk at det bare er 2200 km til nord polen.
Forhåpentligvis greide bilen å ta unna de verste humpene i vegen. Tidligere i sommer var det en strekning mellom Svanvik og Melkefoss der man hadde flekket av asfalten og etterlatt noe som lignet kampesteiner (jeg kjører en liten japaner), men den pukken var ørten ganger bedre enn asfalten... Del gjerne flere inntrykk ved tid og anledning