Årets EGO-trip går til Chicago!! Det ble for fristende, 3041 kr BGO-ARN-ORD-CPH-BGO (i Go), kontoen er jo full av poeng så det er vel muligheter for bedre seter. Jeg har vært i Chicago flere ganger før, men aldri alene. Kjenner på kroppen at dette blir gøy ...
Må passe på å ha med riktig pass så jeg ikke må ta en @RoadKing ... Har bydd 10540 og 10120 poeng for oppgradering til pluss ..og da er det bare å vente og glede seg til flyturene og Chicago
Fett! God tur. Når går turen? Kanskje du møter samme arkitekt som meg på flyet? Chicago er helt krem alene. Ta deg en tur på Wrigley field hvis det er baseball. Mye morsomme barer der
Turen starter i Bergen 05.05 og ender opp i Bergen 08.05 ... Arkitekturen i Chicago er unik og det er en god idè å ta et arkitektonisk elvecruise og se/høre om de ulike byggene ... et av de byggene som fascinerte meg var hovedkontoret for et kraftselskap, det var blått og det så ut som et fossefall .. Jeg gleder meg som en unge .... Så får vi se om det blir noen diamantfordeler ...
Apropos elvecruise og Chicago ....var der i okt (CT LH F) i 48 timer og synes ikke jeg hadde tid til det, men hvis du har vært der mange ganger før.....god tur! https://insideflyer.no/forums/threads/ct-til-chicago-men-egentlig-kunne-jeg-reist-hvorsomhelst.6336/
ser på det ... koster 700 Trump penger for to netter ... og flyreisen koster 3041kr t/r ... Jeg er CC Gold .. kanskje det hjelper for noe?
Jeg booket gjennom Hotwire og fikk warwick allerton. Helt krem beliggenhet og bra rom. Utover det ber ikke jeg om mer, men sp da heller ikke jeg sivilingeniør fra NTH..
Hoppa på ei helg i HKG og Macau selv i Mai. Fredag til tirsdag, med 2 netter i Macau og 1 i HK. Valgte dog Plus på vei dit, siden det er nattflight. Klokker inn over 15000 poeng på den Kim
Var i Chicago i desember og kan på det varmeste anbefale deg å bo på "Chicago Athletic Association". Kuleste hotellet jeg har bodd på i hele verden, punktum. Tidligere gymklubb for menn som har blitt restaurert og nå huser hotell og flere restauranter og barer som trekker masse folk og lager en unik atmosfære overalt hvor du beveger deg der. Det var ikke spesielt dyrt heller, men vet jeg var heldig med helgen jeg var der da det ikke var noen konferanser eller events i byen.
Husk å ha svaret klart på : 'why such a short stay sir?" Var i chicago på langhelg før jul, og han i immigration synes at tors-søn var veldig kort..... jeg sa bare at vi ikke hadde så mange feriedager igjen .. ' ok sir '
Milage-run.....you see i was some points short of [ insert FF-program here ] so I needed to boost my account....
Hadde jeg ventet til i dag med å kjøpe BGO-ARN-ORD-CPH-BGO så hadde jeg fått den 500kr billigere .. 17% ..ja ja Det ser ut til at SK944 ORD - CPH 07/05 skal skje med A340 LAN Hva er galt med denne? Jeg reiser i GO, men har bydd på oppgradering til PLUS ...