God morgen, kamerater! Som følge av kansellert C-reise på en langhelg, har siste kvelden i april i stedet blitt tilbragt i sofakroken, med binging av Devs. Og i beste Ron Swanson/Nick Offerman-ånd har de siste episodene blitt akkompagnert av noen gode glass Lagavulin. Man kan venne seg til slike torsdags kvelder/netter, selv om glasset må re-fylles for egen maskin, i stedet for av Singapore Girls … Hovedstaden kan, pr klokken 03:40, skilte med hele 2 grader og snøvær. Enda godt man ikke er på reise til varmere strøk! Da måtte man husket på solbriller, bahter/pesetaser/gærninger, smørt på solfaktor og alt annet hassle… Ha en feiende flott 1.mai! Dersom dagen tilbringes i tog: husk avstand til dine med-revolusjonære!
Fuck this shit. Våknet til varsler på telefonen om en flyavgang som er kansellert. Lei korona, lei livet.
God morgen. I dag skal det flys lavt til stiftsstaden. Hvor Norges mest eksklusive hotell venter med en helaften på en av Norges ferskeste Michelen restauranter. Dette blir digg. @jgroneng , vinbaren er ikke åpen
Det er jaggu fredag i dag også! Det regner, så da blir det innesysler i dag. Lego, rydding, og tv. Og en facewine med gode venner for å avslutte dagen. Livet er ikke så verst. Prøver fortsatt å finne bonusbilletter til Shanghai i mars neste år, men SAS har sluttet å slippe billetter på utreisen. Av en eller annen grunn.
God dag fra Trøndelag. Fant ut allerede i går at jeg ikke gidder å lage middag i dag, så bestile take-away på To Rom & Kjøkken. Forrett: Soppsuppe Hovedretter: Boeuf Bourguignon med langtidskokt kalvekjake, rotgrønnsaker, løk, rødvinsaus og bakt småpotetet. & Langtidsbresert svinenakke med dagens grønnsaker, bakt småpotet og sennep- og honningsjy. Dessert: Sjokoladepostei med frisk bærkompott Helt innafor. Fikk også vin og øltips fra innehaveren, så det ble polferd innen stengetid. Gleder meg til senere! Ha en flott dag dere
Det er blitt fredag her også Den Arktiske hovedstaden kan meddele at det er overskyet her og at denne gutten offisielt flytter inn i en ny leilighet Har alt flyttet noen ting så skal prøve meg på resten idag Ellers får folk ha en flott 1. Mai
God 1.mai folkens. Da er april helt ferdig og det er min første hele kalendermåned uten en eneste flight siden februar 2000. Føles ikke helt greit.
God 1. Mai! Første dag i ny periode skulle vært feiret med en pangstart på ny opptjening. Med Plus billett og et håp om oppgradering, skulle jeg vært avgårde på egotripp til LAX nå. I stedet ble det en trøste tur til Ona med 10 innbyggere. Men man må jo bare tilpasse seg dagens situasjon, så da får jeg nyte utsikten her i stedet. Skål!
Det er da fint en fredagskveld på solkysten .. .. snart ringer de fra Hamar, da spørs det om vi har nok champagne på hytten ..
Enig at buksen kan ligne litt, men OZ F pysjen ligger i skapet hjemme. Nå er det bare 45 min til jeg skulle landet på LAX
Tusen takk for hyggelig nominasjon Men det er fortsatt lenge igjen av året, så dukker nok opp flere alternativer.