Lavt skydekke til tross, aldri feil å starte helgen i hong kong. Godt at bergensværet er med i bagasjen God fredag og god helg ønskes alle, til og med syklister.
Kom du også med SK963 i dag tidlig? Har aldri vært i Hong Kong før så jeg håper på litt bedre vær før jeg drar igjen sånn at jeg kan få sett litt mer...
CX690 fra SIN for to dager siden. Erfaringsmessig vil jeg si at dette været er rimelig standard for HKG
Hong Kong virker å være et populært sted denne helgen... Så, regn og øl anyone? (gruppekjøp paraply??)
Morgen. HKG frister akkurat like lite som BOO nå.. Kropp og sjel hadde skikkelig fredagsfølelse i går, hode og sinn har en real lørdagsmorgen i dag. Neste boardingpass ligger 2 dager unna. God helg.
God (sen) morgen fra Grønland! Sola skinner, og da blir man jo glad! Snart helg, og en uke igjen på nåværende arbeidsplass. (Og 9 dager til CT-tur!)
God formiddag fra hovedstaden. Litt forberedelse til en kontraktsignering på jobb i dag, så satser jeg på en tidlig avreise fra kontoret for hjemlige sysler med spikerpistol, sag og øl i helga.
God morgen fra OSL og SK955. Dagen startet med de berømte SSSS på boardingkortet. Men men,snart klar for takeoff.
God formiddag fra Osl lounge. Her er business delen åpen i dag og det er stille og rolig. BA venter om en liten time i retning London og deretter videre til Edinburgh. Ha en flott fredag og god helg alle sammen
God formiddag. Har akkurat overtatt nytt (gammelt) hus, og helgen kommer vel til å bli brukt der. Flislegging, maling og generell flytting. Det gledes enormt...
God formiddag fra lounge innland. Havregrøt var greit idag, homebound etter konferanse og med i bagasjen ligger Årets forhandler 2016 Ha en fantastisk fredag !!!
God fredag frå Heathrow på veg til Edinburgh! Jomfrureise med British Airways i dag og med ein svært triveleg tøtte som kabinsjef vart turen over Nordsjøen rett og slett strålande. Dette trass i at turfølgjet og billettbestillaren hadde tulla til kontoen min slik at eg opphaveleg vart tilbode det feittfrie alternativet (det er den offisielle versonen (kva eg sjølv kan ha surra med i halvørska er uvisst)). Ha ein herleg fredag! PS Bolaget kom med polarrulle utan å mukke på veg sørover i går. Herleg tøtte fremst i kabinen der òg
God fredag kveld! Siste artikkel sendt, siste mail besvart, siste fagfellebedømmelse sendt avsted, siste åtte studentpapers/oppgaver/skisser lest og kommentert... Nå venter pappaperm, fulgt av et par ukers jobbing for syns skyld i juli måned - også er det farvel til pendertilværelsen, farvel til SAS og OSL/ARN/CPH/BLL/AAR, farvel til drager, polarruller og den fordømte kokossuppa i gullstua på CPH, og med tid og stunder også farvel til EBD (mangler sju segmenter på rekvalifisering innen juni, men har bestemt meg for at det ikke er verdt det). Neste ni turer er booket (frem til og med september) med Luftwaffe (4 x), Swiss (2 x), Brussels Airlines (2 x) og DY (1 x). Innen siste av disse er gjennomført, er 3-5 timers reisevei én vei til jobb byttet med en 5 minutters t-banetur og høyere lønn! Jeg kommer ikke til å savne flypendlingen et eneste sekund. Ett ord: Hurra!
Er du ikke redd for avvenningsproblemer? Jeg tenker, du har hatt mye problemer som EBD.. Hvordan blir du behandlet som EBS...? Er du heldig blir buret ditt satt i den tempererte avdelingen på flyet....
Når abstinensene melder seg, så kommer jeg alltid til å tenke på, i vilkårlig rekkefølge: 1) Kokossuppa på CPH, 2) De gangene jeg og øverstkommanderende ble flyttet mer eller mindre bakerst i flyet, på forskjellige rader og i midtsete, 3) Forsinkelsene... Forsinkelsene!, 4) Ingen tredjepartslounge uansett, 5) De fysiske reaksjonene jeg etterhvert fikk når toget/flybussen/bilen begynte å nærme seg OSL. Som EBS regner jeg med regelmessige denied boarding, men da får man i alle fall noe igjen for det.