God morgen fra gullstua på OSL. I dag blir det litt lounge-kontor både her og på CPH før turen bærer videre med SAS til ORD deretter United til SEA. Her blir det Boieng factory tour på lørdag og litt sightseeing, før Microsoft Build konferanse mandag til onsdag. Anbefaler dere Eventyr-loungen på CPH? De driver med oppussing i CPH loungen leste jeg og jeg har ett gratis-besøk på PP. Etter endt tur blir det oppgradering av status, woop!
Godmorgen. Netop færdig med at læse om Herr Tore og co https://www.dn.no/magasinet/2018/05/04/0614/Reportasje/lever-for-a-tjene-flest-mulig-bonuspoeng
Er visst meir enn 30 dagar sia forrige Eurobonuskampanje på DN, men det ser ut til å vere verdt å betala nokon kroner for den artikkelen her!
God morgen fra hovedstaden! Fornøyelig å lese om Tore, Martin og Jørgen i DN. Jeg tar meg noen ganger i å tenke "Håper ikke alt for mange begynner å samle bonuspoeng etter dette". De fleste tenker vel bare at vi er rare og må få oss et liv. Og vil ikke finne på å bytte strømleverandør for litt poeng, eller kjøpe taco for 3 år av gangen. Heldigvis. Nå er helgen nesten til å ta og føle på! Møter hele dagen. Heldigvis morsomme sådanne, så tiden kommer til å gå ganske raskt mot fredagskaffen. God fredag, forumister!
God dag fra 17A på vei til Barcelona. En nydelig Mikkeller er inntatt og man er klar for late dager og El Clasico på søndag.
God morgen fra hovedstaden. Stille å rolig på kontoret i dag (passer perfekt på en fredag). God helg! Edit: Noen som vil poste DN artikkelen?
YO fra Oslo. I motsetning til Bergen så er det ok vær her Om noen tilfeldigvis er på OSL i ettermiddag rundt 15.30 og vil gjeste meg inn i innenlandsloungen er det bare å gi en beskjed Ekstremt dårlig dag for kabinpersonalet på veien over. Lenge siden jeg har sett en så gretten gjeng. Er lov å smile på jobb liksom...
Du merker ikke noe til oppussingen enda, men de har startet med papptallerkener, plastbestikk og plastglass. Virket som om de hadde redusert litt på drikke utvalget også. Var der på onsdag og i går. Aldri prøvd Eventyr Loungen, men det skal jeg gjøre neste gang. God tur.
God formiddag fra Trondheim Grålig her, men OK temperatur. MC på jobb og kaaaanskje hyttetur i helga. Dersom ikke kaaaanskje Lerkendal og byderby i morgen. Den som lever får se Ha en fortreffelig dag
God dag fra Beijing. Det er ingen tropevarme her heller, men det mangler ikke mye. Glad det finnes aircondition
God kveld fra hovedstaden. En grei arbeidsuke er over og neste uke er det bare 3 dager på kontoret som står på programmet før litt fri igjen Fredagskvelden og resten av helgen er uten store planer ettersom jeg har beredskapsvakt på jobb i helgen. Så nå er det bare å krysse fingrene for at ting går som planlagt uten avvik og styr som gjør at man må trå til! God helg folkens
God kveld i fra Gardermoen, Etter en oppstykket arbeidsuke brukes fredagskvelden på å komme meg opp til Trondheim for en skikkelig helg. Kan melde om plass i loungen på denne tiden av døgnet. Ha en flyvende en, med eller uten øl.