God morgen fra SK1463. Koffert med Conscious Traveler-tag er sjekket inn, hårfint før 45-min-fristen (som klaffet dårlig med første Vy-tog), boarding godt i gang og midtsetet så ledig ut på setekartet i det vi boardet. Satser på OK frokostboks og noen timers gåtur på Færøyene like etter vi lander der. Ha en solid en, forhåpentligvis med kun de riktige delene installert!
God morgen fra hjemmekontoret. Arbeidsdagen er godt i gang, og hunden har pakket bagen sin for overnattingsbesøk. Det må jeg også gjøre etterhvert. Fikk sjekke inn til morgendagens fly allerede i går kveld. Og det ser ut til at vi får god plass. Slikkert fordi ingen andre vil fly kl 0700. Før den tid skal det jobbes og møtes, før det forhåpentligvis roer seg litt når det nærmer seg helg. Ha en fin en!
God morgen fra stueloungen. Solskinn og behagelig temp. Har badet, snart havregrøt. Etter hvert blir det tur oppover dalføret med vinterved. Samt snurring av snurredass og rensing av gråvannsanlegg. Livet er på mange måter en reprise, men aldri helt likt. Og med mye godt krydder innimellom. Dagens filosofiske hjørne er avsluttet, ha en fin fredag!
God fredagsmorgen fra hjemmekontoret. Her titter solen inn mellom trærne og gir en tydelig påminnelse om at vinduene fortjener en vask. Det settes på listen over gjøremål i helgen, så får vi se på gjennomføringsevnen. Men før helgen bryter løs for alvor må vel noen timer lønnsarbeid avvikles. Og siden det er dårlig med kollegaer her for pauseprat... vel, så kan vel eventuelle pauser brukes til søk etter hoteller til et par vinterferier. Ha en feiende flott fredag!
God formiddag fra Grenland. Ble en pubtur i går, en lokal pub har biljardkveld hver torsdag. 80 kr halvliteren, og de tar amex- lett å være blid da. Jobb for meg 8t-12t-12t natthelg Satser på rolig drift-må få printa ut alle dokumenter ifbm vår tur til ZNZ om 12 dager. Ha en lett helg
God morgen fra full fart på kontoret og appen viser at det er en hel måned til neste flytur. I tillegg ser jeg at det er kommet ledige feederflights til AUS turen neste år samtidig som China Airlines har flyttet frem avgangen til TPE med hele 16 timer. Det er fortsatt gjennomførbart men jeg får en 18 timers mellomlanding i TPE. Har uansett ikke tid til å se på alternativer(har vel ikke noe valg enn å godta uansett) da det faktisk må jobbes her God helg snart
Morn fra Bartebyen. Var en tur på Oris dental i går, fant ut at de ikke tar Amex og oppfordret de til å begynne å ta det... Skulle videreformidles til markedsavdeling. Må en tur tilbake i dag. Må si at jeg heller bruker penger på turer enn tenner. Men men, da er ting og tang i det minste fikset og litt gammel amalgam blir borte. På reisefronten har jeg begynt å se hva man egentlig bør finne på en ukes tid på St Maarten. Må i det minste være på stranda under innflygningen, samt fyke litt rundt på øya, men øya er jo liten. Hvor skal man bo, hvilken øyene i nærheten er kjekke for en dagstur... slike ting. Får bruke helgen på å sjekke nærmere. Er i alle fall glad for å kunne bruke en CT på noe fornuftig. Har også for første gang på lenge bikket under 100k poeng å bruke, så nå poengbingen fylles opp litt til, for jeg har en CT til å bruke. Ha en herlig innspurt til helgen, for de som ikke allerede har helg
Aiai. Choices, choices. Fly FR til BGY og busse til MXP som booka og tenkt eller fly for poeng med 20% rett til MXP mandag. Evt ei natt på Kastrup og grytidlig videre = lang dags ferd til Kairo via IST på Tk-prosjektet..
Morn fra Trondheim Scandic Nidelven leverer fortsatt på frokost, Dahls øl er om mulig enda mindre smakfullt enn Ringnes og fredagen er alltid fin. SK hjem om noen timer Ha det kjekt
Morn fra vest! Lite på programmet idag. Handle forsyninger til speidertur og sende de avgårde, for så å jobbe lørdag og søndag. Så må Juleølet også flaskes i løpet av helga. Som nevnt igår, må man kanskje ordne norgespris og vedforsyninger også… Synes Pricley Pear Cay så gøy ut!
God fredag fra Bangkok. Her pågår ukas siste Teams møte, men dagen har bestått av både vandring og pool tjeneste. Ha en nydelig helg
God tidlig ettermiddag fra Avalsjøen, det trengs virkelig med litt kontraster etter de siste ukers reiser; God helg folkens
God fredag og god helg fra hovedstaden Startet helgen i hjemmeloungen, greit med litt sofatjeneste på fredagen. Ingen reiseplaner i helgen, men to fotballkamper står på programmet så skal da ihvertfall få frisk luft og forhåpentligvis ikke altfor mye regn! Nyt helgen folkens
Bra tips, liker å ha 'høydepunkt' på mine turer! Notert! Bare en liten tur unna fra nordsiden, der jeg også fant en god rom bar... tenker det kanskje må bli halvparten på nordside og halvparten på sørsiden av grensen.