Det er lørdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Cecilie, 16. mai 2015.

  1. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen godtfolk. Det er lørdag og det er fint. Jobb i dag også men fri i morgen. Sola skinner i nord i dag så det betyr vel at Sørlandet og det sentrale østland blir druknet i regn i dag. Ha ha ha.
     
    Herlov liker dette
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad morgen fra hovedstaden. Våknet på Verdens Ende - men er nå klar for en treningsøkt her i byen. Blir en formiddag hvor vi skal prøvesmake morgendagens bobler...en absolutt overkommelig oppgave.
     
  3. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, @Cecilie - det er lørdag, men det er dessverre også 16.mai, da skal foreldrene stille på skolen kl. 1100 for forberedelser til 17.mai. Jeg lukter 5-6 timer dugnad.
    Men, som du skriver det er lørdag !

    ALT FOR NORGE !
     
  4. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Barajas, nærmere bestemt Sala VIP Iberia Velasquez lounge i terminal 4S (non-schengen). Knall lounge! Herlig utsyn over tarmac og rullebane, stor og luftig, buffet med varm og kald frokost, mm. Haagen Dazs is .... Jeg storkoser meg!
     
    Cecilie and tommy777 like this.
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formidag fra 38000 fot på vei utover Norskehavet. KEF er neste stopp, og med WiFi gjør det reisen mer behagelig.
    Sete 3 F med hele raden ledig. Satt av 9 rader Plus, og kun 10 seter opptatt....:eek: Vil tippe max 60% i Go. God plass mao :)
    Retur med samme kjerre fra Island :) Captein Speaking kom nettopp på lufta og fortalte om 1.45 i flytid as we write.
    Ønsker alle en flotters dag :):):)
    image.jpg
     
    tommy777 liker dette
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Paris. Blir brunch med venner nedi gata her før man drar ut til Orly og setter snuten mot varmen og Barcelona.

    God helg!
     
    LN-FHU liker dette
  7. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Lille 17 mai - men denne gangen uten barnehagekorps og sånt tull - da feira den 13 mai. Får vel legge boblevannet på kjøl eller noe sånt. Morgendagen er vel en av få dager i året hvor det er sosialt akseptert å drikke bobler til frokost.
     
  8. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Ny pakke fra IHG i dag med Platinum Ambassador-status enda et år.. Voucher med 10.000 poeng fulgte også med! God start på dagen :)
     
    TOS_EBG, pgaa, Brunello and 1 other person like this.
  9. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    God lørdag. Klar for Berlin og feiring av nasjonaldagen med utstillinger, galleribesøk og muligens litt asparges og en kjølig Sancerre i sola. Eller; definitivt en porsjon asparges og kjølig Sancerre. Uten værforbehold i det hele tatt. 17. mai er best i Tyskland!
     
  10. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God lørdag fra Oslo.
    Her har man gått fra 4 dager med fornøyelse, etterfulgt av tre dager med hodet i toalettskåla.
    Men idag er alt så meget bedre. Ingen større planer idag, bortsett fra en skal ha med seg Gerrards siste kamp for Liverpool.

    Ha en frisk og opplagt lørdag :):)
     
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God litt over lønsj fra det Sørlandske!
    Korrekt som Cecilie sier at det regner på Sørlandet i dag. Men like greit å ta regnet i dag, og solen i morgen. Dessuten sier metorolygen at det skal bli strålende sol i ettermiddag. Så det så.

    Planen for dagen er å være sjåfør ut til Sørlandssenteret for at noen skal få handlet de siste plagg til i morgen. Dessuten må det vel handles litt på generell basis også.

    Men først må skroget vaskes!
     
  12. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra loungen IC Shanghai Expo!

    Etter 1,5 time hos skredderen ble det avslapping ved bassengkanten etterfulgt av loungen. Siden jeg har skrevet bok og derfor ikke reist så mye, er vi ikke RA lenger, så hverken suite eller lounge, men clubrom. EN ting kan jeg bare si, etter 1,5 uker i universitetet sine "luksusleiligheter" (kinesisk luksus er IKKE helt samme standarden som norsk....) var det som å komme til himmelen med myk seng, ingen kakkerlakker, svømmebasseng, aircondition som virker... så et stort clubrom med fantastisk utsikt made my day.

    Da vi sjekket inn ble vi fortalt at vi ble oppgradert til clubrom istedentfor deluxe, og at vi derfor ikke fikk clubtilgang. Kjipt, men vi hadde ikke forventet noe annet. Etter å ha bestilt roomservice kom det en dame og banket på og sa at vi likevel hadde loungetilgang. "Flott, enda bedre!" Gleden varte ikke så lenge... Det viste seg at tilgangen egentlig var til et annet rom, men vi fikk beholde tilgangen ut dagen. Så nå sitter vi her og borrer rumpene våre godt ned i de myke stolene (i leiligheten vår har vi tresofa.... sukk....), spiser kanape'er, mannen drikker vin og cocktailer laget av en tysk/svensk manager (som kjente til Bonusfeber faktisk) og nyter litt luksus. (Hehe, ja, jeg er nok litt "farget" av standarden i leiliheten vår i Hangzhou... )

    Kakerlakkene danser vel på bordene i leiligheten vår!

    Ha en fin-fin 17. mai folkens! Vi vurderte å feire med andre nordmenn her i Shanghai, men vi kommer nok heller til å feire ved bassengkanten... Skikkelig hotellferie kan man si.... :)

    PS. Skikkelig omtale av hotellet kommer! :)

    Xxx.
     
    Last edited: 16. mai 2015
    Brunello liker dette
  13. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra Sentrum!

    Våknet til en mail fra Edwardian Group Hotels, der det sto at neste gang jeg kom skulle bo hos de, skulle jeg få junior suite og breakfast for alle. Trodde det feedback-skjemaet jeg fylte ut var anonymt jeg? Haha :p

    Uansett. Litt trist vær i dag, så jeg håper det blir sol og fint i morgen :)

    507F2023-6B0A-4BA4-8993-92803311E17C5557.jpg
     
    EB_mmats liker dette
  14. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk samme tilbakemelding:D
     
    PettR liker dette
  15. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Stavanger. Formiddagen ble tilbragt på utleiegodset med vask av garasje før jentungen skal male - (dugnad til Polen tur).
    Jeg fikk også gjødslet plenen noe dugelig og det er godt at det ikke er jeg som klipper den i år.
    Nå styrer jentene med kakebaking på kjøkkenet mens far koser seg med en øl fra Steam Brewery.
    Ha en koselig lørdagskveld da :)
     
  16. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Skedsmokorset. Stille og rolig dag med forberedelser til den store dagen i morgen.
    Regnfylt er det også, men håper på opphold mens barnetogene går. Aner ikke hva programmet er, men kona har vel full kontroll....håper jeg.
    Har altfor store barn til å se på dem i noe tog, men en eller annen nevø eller niese skal vel bli beskuet mens de roper hipp, hipp osv. og sluker tonnevis med is og pølser.
    Barnas dag i alle fall, selv om vi voksne får lov til å bidra på mange måter vi også. Uansett ønsker jeg alle her på Bonusfeber en riktig god feiring i morgen!
     
  17. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God sen lørdags kveld, det er fortsatt lørdag. #11timer dugnad er heldigvis i boks, men hvorfor pisker regnet ned ?

    1) Fordi det skal fortsette i hele morgen
    2) Bare for å gjøre foreldre gruppen super nervøse
    3) For at vi skal kle- av/på barna etter yr.no / andre ubrukelige nett-steder
    4) For at etter reveljen kl 07:30 i morgen skinner sola
    5) Far i huset drømmer, og satt på SQ F-class til SYD?
     

Del denne siden