God kveld fra loungen IC Shanghai Expo!
Etter 1,5 time hos skredderen ble det avslapping ved bassengkanten etterfulgt av loungen. Siden jeg har skrevet bok og derfor ikke reist så mye, er vi ikke RA lenger, så hverken suite eller lounge, men clubrom. EN ting kan jeg bare si, etter 1,5 uker i universitetet sine "luksusleiligheter" (kinesisk luksus er IKKE helt samme standarden som norsk....) var det som å komme til himmelen med myk seng, ingen kakkerlakker, svømmebasseng, aircondition som virker... så et stort clubrom med fantastisk utsikt made my day.
Da vi sjekket inn ble vi fortalt at vi ble oppgradert til clubrom istedentfor deluxe, og at vi derfor ikke fikk clubtilgang. Kjipt, men vi hadde ikke forventet noe annet. Etter å ha bestilt roomservice kom det en dame og banket på og sa at vi likevel hadde loungetilgang. "Flott, enda bedre!" Gleden varte ikke så lenge... Det viste seg at tilgangen egentlig var til et annet rom, men vi fikk beholde tilgangen ut dagen. Så nå sitter vi her og borrer rumpene våre godt ned i de myke stolene (i leiligheten vår har vi tresofa.... sukk....), spiser kanape'er, mannen drikker vin og cocktailer laget av en tysk/svensk manager (som kjente til Bonusfeber faktisk) og nyter litt luksus. (Hehe, ja, jeg er nok litt "farget" av standarden i leiliheten vår i Hangzhou... )
Kakerlakkene danser vel på bordene i leiligheten vår!
Ha en fin-fin 17. mai folkens! Vi vurderte å feire med andre nordmenn her i Shanghai, men vi kommer nok heller til å feire ved bassengkanten... Skikkelig hotellferie kan man si....
PS. Skikkelig omtale av hotellet kommer!
Xxx.
Last edited: 16. mai 2015