God morgen fra et regnfylt Oslo! SAS-eventet i går var.. tja.. greit, men hyggelig å se et par gamle kollegaer jeg ikke hadde sett på noen år så endte opp med å prate mer med dem enn med Anko. Ser at NY Times skriver at det kan bli struping av flytrafikk inn mot USA fremover, så det kan jo bli lovlig spennende etterhvert, men den tid den sorg. Ha en strålende Thorsdag!
God morgen fra Scandic Parken. Har vært hos tannlegen i dag. Da er det jo praktisk at Scandic ligger rett over vegen. Tannlegen var for øvrig svært nysgjerrig på hvorfor jeg hadde gratis frokost så han fikk en kjapp forklaring på dette med å være bonusnisse.
Morn fra kontoret! Gratisfrokost på Scandic har jeg fremdeles til gode å teste, men det blir en dag. Blir i alle fall lettere etter at jeg har flyttet til Trondheim, selv om det blir en liten omvei fra hjem til jobb. Men så flytter jobben kontorsted om et år også og da får jeg Scandic Nidelven på ruten uten å måtte ta en omvei. Får satse på at frokosttilbudet overlever... På reisefronten er nå 2026 "fullbooket" for "større turer", men det er alltids plass til helgeturer. Nå med diamant for life må jeg vurdere om jeg har lyst å samle 10 stempel, har kun vært diamant i 3 eller 4 år. Vi får se, men et par ekstra helgeturer over dammen skader jo aldri? Ha en finfin torsdag!
God formiddag fra Stavanger. Har egentlig fri, men dagen startet på gamle kontoret på Sola 05:30 i morges, men nå har jeg klart å komme meg hjem igjen. Straks blir det en tur innom å hilse på yngste tilskudd før det blir et teams møte kl.13:00. Ha en flott torsdag
God dag fra BKK. 1 mnd landesorg etter dronningmoren falt fra sent i oktober. Markeres overalt, og endel lokale bruker kun sorte klær. Litt grått vær, men det kan man leve med når det er 32 grader dag og natt og ikke regn
God tidlig ettermiddag fra LX1211, turen går mot ZRH og tilbake til WAW. Passet ikke helt med noe direkte i dag. Hadde tenkt å bo på flyplassen igjen men glemte å avbestille IC i sentrum så da blir det en tur inn i kveldinga. Rakk både en tur i skogen med snuten og å hente TT’en som har stått på EU-sjekk siden seint august. Den får i det minste plass i garasjen
OK servering på turen til ZRH; Bedre servering på loungen i Zurich; Smør med salt fra vulkaner på Hawaii; Rått kjøtt med stash; Pasta med hummerhale; Forøvrig meget tåkete i dag; Bayerske Makk Werken tar over mer og mer men slapp i det minste buss;
God kveld frå 1D på Sk943. Her nærmar vi oss Chicago. Dagen starta med grytidleg avreise med DAT frå @Sunnfjordingen sin kontorby Florø. Pulsen steig når den var technical issuse ved oppstart, men på andre forsøket kom vi oss avgårde. Vidare til CPH med bolaget. Klar for å innta Hyatt Centric Magnificent Mile der @milehigh har fiksa rom
Jeg var på jobbreise til Bangkok etter at forrige kongen gikk i penalet ca. 2016. Mesteparten gikk i sort (vi også) og ingen snakka på t-banen.