Happy Hump Day... halve uken er overstått, men reiseabstinensene avtar ikke av den grunn. Får vel saksøke staten for at jeg ikke får gjøre som jeg vil... https://www.nrk.no/innlandet/hytteeiere-varsler-soksmal-1.15135596
Det er onsdag! Og jeg er hos politiet for å få nytt pass. Det nærmeste jeg kommer reising i disse dager. Litt kjipt å bytte ut et pass med masse stempler og visumer mot et som er helt tomt... Men, da er det bare å begynne å fylle det nye. Med stempler fra postkontoret eller noe sånt.. Etterpå er det en tur på IKEA. Drømmedag!
God onsdag frå Sunnfjord. Sola skin og snart er det tid for matinntak. Kjekt å få trumf. Trass i storhandel på ViaTrumf er det fyrste overføringa frå Norgesgruppen på ein månad. Trasige greier, men i dag skal vi på middagsbesøk til moderen og få lammegryte. Snart ny månad og mindre stress. Skal bli godt T-325
Jacob Winche-Lanche og hans kumpaner er kanskje mer vant med at regler gjelder alle andre enn en selv, ja. "– Det bør innføres et generelt unntak fra karantenereglene for personer med eiendom i Sverige, alternativt i Norden." Good grief... Uansett: god lunch fra en litt smågrå hovedstad! Men det er lovet lettelser i skylaget etterhvert, så håpet er lyseblått! Nå er det kun 3 Teamsmøter igjen før man kan logge av for dagen, på tide å restarte kaffemaskinen!
Mener jeg leste at man kan få stempler fra Burger King? Det må da være fint? Vet dog ikke om de tar Amex.
https://www.bryggeripasset.no/ <-- dette høres da mye gøyere ut enn Burger King. I tillegg er det jo mange småbedrifter som bruker iZettle og dermed tar amex
God ettermiddag fra hovedstaden. Høsten er definitivt kommet, jobbmessig er det fullt kjør. Mye møter og mye som skjer. Fikk faktisk første overføring fra Viatrumf for en hotellbooking som ble gjort etter covid startet. Det var lenge siden sist Tvilholder fremdeles på høstferiebillettene til New York selv om jeg naturligvis skjønner at det ikke blir noe av. Det sitter bare langt inne å trykke på avbestillknappen...
Jeg lurer litt på hvem som faktisk vil ha ordinært postkontor framfor post i butikk for tida. Folk som synes det er nostalgisk å ta seg fri fra jobb for å få utført tjenester?
Rekker opp hånda! Postkontoret her får leveranse to ganger om dagen, mot PiB som bare får av førstesorteringen. Om pakken kommer inn etter førstesortering vil den ikke komme i PiB, men den dukker opp på postkontoret. Men det var nå bare min mening om saken. Åpningstidene er uansett i samsvar med polet, så da kan jeg slå to fluer i en smekk Men, nå skal det nå uansett legges ned til neste år, så må overleve med PiB.
God for-/ettermiddag fra Romsdalen. Skiftende vær, men jeg ser til tider sola og det er tosifret antall grader. Det slår sidelengs regn og 5 grader som det har vært de to siste dagene. Straks ferdig med dagens hjemmekontor og teamsmøter. Har startet å renne inn et par mulige jobbreiser fremover, så nå kan det være at SAS-appen blir litt mer lystig snart. God lillelørdag!
God ettermiddag. I dag slapp jeg Teams og fikk være sammen med kollegaer live.... Ingen bookinger ligger og venter.... så dette var dagens lyspunkt
Hoi og god ettermiddag fra Oslo. Pizzadelen av Apostrophe ble testet i går, men får returnere for å teste Omakase-delen. Lofthus leverer jo alltid varene. Istedenfor å akkumulere gode flyturer så akkumulerer jeg nå sykler. Grus-racer bestilt til den nette sum av fjong biz rimelig langt avgårde. Har visst hørt at man minst må ha 2 sykler om det skal være noe seriøsitet bak det hele, så får følge dette. Vet ikke om det snart er på tide å døpe om forumet til insidebobilleiebilsykkelleiehyttehuskjøp, men det får jo @Tore og gjengen ta opp til votering