Det er vel fredag?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av holmen, 18. juli 2025.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,547
    Bonuspoeng:
    293
    Hei og hopp!
    Solen skinner til hovedstaden, hvor vi skal ordne litt praktisk før ferien fortsetter i lavt tempo på hytta.

Prøver å booke en SkyTeam bonusbillett for min kone, men får bare feilmeldinger hos SAS. Når jeg velger returen, står det først "laster inn pris", og så kommer denne:
    Screenshot_20250718-105812.png

Hjelper (ikke overraskende) ingenting å starte på nytt.

Noen som har noe tips? Skulle gjerne hatt tak i de billettene, og jeg orker ikke ringe inn. :rolleyes:

Ha en fin en i varmen, og spis is!

Calling, funkenstein, kjeeli and 7 others like this.
  2. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,258
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Bangkok. Småsliten etter en lang reise, men livet smiler og har ikke tenkt å klage!

IMG_7220.jpeg

Calling, funkenstein, kjeeli and 10 others like this.
  3. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,372
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra Sølvbyen. Javisst er det fredag, men varmen har nok knekt mange.

Tenerife er bestilt med LH og SN, og hjemreisen er del-oppgradert. Kostet riktignok begge voucherne for TFS-BRU, men har ikke andre planer for disse. Senatoren forsvinner nok også neste år, så sjarmen med Miles&More blir kun et mellomspill.

Ha en fin dag!

Calling, funkenstein, kjeeli and 8 others like this.
  4. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    6,857
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

Hjemreise dag fra Stockholm ble ikke helt som planlagt. Fruen bråvoknet 0650 og da var det nøyaktig 1t og 30min til flyet hjem gikk. Her har alarmen streika eller at vi har sovet vel godt.

Fikk opp alle 4, lukket koffert, check-out og inn på Arlanda Express innen 10min. Heldigvis var det er forsinket tog der som vi akkurat smatt inn på. Puh! Toget går raskt, sjekket inn på flights, levert kofferter og vi rakk til og med 10min på loungen før boarding :D

Det er mulig altså :p

Last edited: 18. juli 2025
    Calling, funkenstein, kjeeli and 12 others like this.
  5. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,407
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra Atlanta, Georgia. Fikk meg en real støkk av US Customs and Border Protection i går. Datamaskinen til mannen i skranken sa at jeg ikke hadde ESTA og det hjalp ikke at jeg logget meg inn på telefonen og viste han at det stod Approved som status. Så da bar det inn på bakrommet for verification. Det tok heldigvis under 5 min før de fant ut av det og jeg kunne gå, men uten noe forklaring. Andre som har opplevd dette? Så et øyeblikk for meg at nå blir jeg returnert på bakre benk på samme flyet vi kom med.

Calling, obay, funkenstein and 11 others like this.
  6. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,554
    Bonuspoeng:
    183
    Det har blitt fredag her på denne siden av Atlanteren også, så god morgen fra Bonaire godtfolk!

IMG_4206.jpeg

Klokken halv åtte på morgenen men har alt vært oppe en liten stund for å pakke familiens utvalg av meget eksklusive dykkebagger. Om litt er det avsted for gjengens første DPV-dykk (Diver Propulsion Vehicle). Dette blir gøy!

Calling, obay, funkenstein and 10 others like this.
  7. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    3,151
    Bonuspoeng:
    113
    Ta bort alle sas cookies, evt bruk en annen browser.

For egen del ble det innringing i dag ang billettering. Konsulenten mente at "her var det mye på gang" og at vi "manglet billetter på utreise" og diverse. Fikset, fakset og eskalerte.

Det var usikkert for meg om dette var en lur fyr med 3 måneders erfaring (= tror han kan, vil godt, men..) eller en racer.

Viste seg at det var en racer. Alt billettert og i orden nå.

EndreD, obay, kjeeli and 5 others like this.
  8. holmen

Likes mottatt:
    75,547
    Bonuspoeng:
    293
    Ingenting hjalp. Prøvde på annen enhet og annen browser.

Så jeg ringte inn, mannen i andre enden fant alt jeg fortalte ham om, men det ble jaggu stopp hos ham også. Han fikk bare laget reisen som to enveis, og ikke t/r. Han skal ringe meg opp igjen i morgen, når problemet forhåpentligvis er fikset. Han sa noe om "en av rutene som ikke kan billetteres", det virket som et kjent problem.

Billettene ligger i appen, men som "ikke klargjort". Agenten spurte også etter EB-nr for kona, så alle navn ble riktige med en gang. Tommel opp!

EndreD, Calling, obay and 4 others like this.
  9. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    32,575
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Lillomarka.
    Fikk endelig bruk for plastglasset fra Luxembourg

IMG_0284.jpeg

Dristet meg til og med til årets første bad.

EndreD, Ololsen, Wiolenze and 9 others like this.
  10. holmen

Likes mottatt:
    75,547
    Bonuspoeng:
    293
    Og mannen ringte opp igjen etter en times tid. Heldigvis tok jeg telefonen, med ukjent utenlandsk nummer.

Alt var blitt ordnet, og han trengte bare kredittkort og sms-kode, så ble billettene mine. Eller, konas. Happy wife. :)

Fikk ordnet seter i KLM-appen, så nå gjenstår det bare for meg å lete etter egotrip på samme datoer. :D

kjeeli, EndreD, Ololsen and 5 others like this.
  11. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,011
    Bonuspoeng:
    293
    Det er blitt kveld på solkysten avd strilelandet!
    I dag har jeg ikke gjort en dritt, men har spist is.
    Fruen har plukket modne solbær.
    Varmt . ca 30 grader på det meste, men nå er det blitt 17 grader og passelig kveldstemperatur.
    I morgen har jeg ingen planer .. kanskje drikke champagne og egendyrkede jordbær??
    IMG_9729.jpeg

Calling, kjeeli, holmen and 5 others like this.
  12. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,044
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra MBT, dagen har gått med på unnasluntring av hjemmekontor og bading;
    IMG_4967.jpeg IMG_4961.jpeg IMG_4969.jpeg

Calling, kjeeli, holmen and 7 others like this.

Del denne siden