Det store kiwi-mysteriet – ein slags påskekrim (eller eit slags reisebrev)

Tråd i 'Reisebrev' startet av Kristian, 21. mars 2016.

  1. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Takk for bra reisebrev, spesielt morsomt å se steder jeg selv var på nordøya. Har jo selv unnskyldning liggende at jeg ikke har vært på sør så jeg må dra tilbake.
     
    Kristian liker dette
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Mitt inntrykk er at mesteparten av det som er typisk kiwi slik som geotermisk aktivitet, maoriar og slikt finn ein på Nordøya, men det er ikkje fritt på Sørøya, heller :)
     
  3. artanis

    artanis Senior Medlem

    Innlegg:
    690
    Likes mottatt:
    2,101
    Bonuspoeng:
    93
    Måtte jo skumlese dette fantastiske reisebrevet ditt @Kristian.

    Hvordan opplevde du det å kjøre rundt? Ser du nevner at avstandene oppleves overkommelige?

    På min kommende reise, har vi tenkt å sette av ca. en uke på nordøya. Bør vel være overkommelig å få med seg ganske så mye det?
     
  4. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Tusen takk for rosande ord!

    Jo meir, di betre, men med ei veke på Nordøya får du sett og gjort ein heil del. Vegstandarden er stort sett veldig god, så kilometrane går sånn høveleg fort unna. Det blir nok ein bra tur :)

    Og det er berre å køyre på med eit reisebrev frå din tur òg, kort eller langt, stort eller lite :)
     
  5. artanis

    artanis Senior Medlem

    Innlegg:
    690
    Likes mottatt:
    2,101
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for svar. Ja, satser på at vi får sett mye. Valgte å prioritere ca. 2 uker i Australia, så får nok sett endel der også.

    Vær du sikker på at det kommer reisebrev. Vurderer å bare kjøpe chestrig til goproen å gå rundt med den hele flyturen og ferien for å dokumentere mest mulig :rolleyes:
     
    Kristian liker dette

Del denne siden