Fant ingen liknende tråd, men har lyst å se deres flykart fra flightdiary eller lignende sider. Noe sier meg at det kan dukke opp spennende steder å utforske i fremtiden etter tips fra dere andre. Eneste flyvningene jeg ikke har fått registrert i flightdiaty er et utall OSL/SVG tidlig 2000-tall
Jeg har kanskje ikke det mest eksotiske reisekartet her inne, men det skal sies at en del av reisemålene frekventeres forholdsvis hyppig og at jobbes med et par spenstige destinasjoner til senere i år
Har logget de fleste langdistanseturene tilbake til 2010. Afrika har jeg ikke flydd til siden 2003 så det er "the dark continent" for meg i flightdiary-sammenheng
Nei, er nok ikke det. Jobben bringer meg til havnebyer, der båtene befinner seg. Privat reiser jeg for kultur/natur/mat. Er ikke så komfortabel i vann som beveger for mye på seg
Mange flotte kart her ja! Mitt er ikke helt oppdatert ser jeg, men tror det viktigste er med fra rundt -98 og fremover. Siden da har jeg egentlig hatt to store reiseperioder, en i jobbsammenheng og nå de siste årene hovedsaklig privat.
Jeg ba frOde tegne reisekartet vårt. Han satt lenge, studerte og grublet. kom så tilbake med følgende: Jeg forklarte at det kanskje var litt mange streker og ruter vi ikke hadde flydd. Han svarte kjapt og tydelig; jeg tenker fremover, ikke bakover. Can’t argue with that logic, what a wise little dude. Vi digger maps: Google Earth har denne sommeren oppdatert sin iOS app, den har blitt helt rå. Google Maps desktop har built-in Earth funksjonalitet (velg satellite, 3D, tilt med mus+Ctrl). Google Earth desktop program har blitt automatisk og gratis oppgradert til Pro. Les også: insideflyer.no/forums/hvor-mange-land-har-du-besøkt insideflyer.no/forums/din-allianse-hvor-mange-selskap-har-du
Har ikke sånn fancy program som logger reisene, men oppdaget at My Flights logger gamle reiser, minimum inntil et par år. Det kan også lage zoombare kart, men man må scrolle sidelengs for å få hele verden inn og ta screenshots. Her er siste par års fangst, i alle fall det som er lagt inn i app'en: