Leser ikke avisa men 60 kr for 1000 poeng er jo en snadder 2. Gang jeg får det Må bare avbestille avisa igjen
Bestilte 3 mnd for 890,-. Får bare håpe det dukker opp 5000 poeng snart, så jeg kan si opp abonnementet. Det er rart hvor løst pengene sitter når feriepengene er på konto og det involverer økning av poengkontoen.
Merkelig, i dag ble de 890,- satt tilbake på kontoen min. Aner ikke hvorfor, og heller ikke fått mail fra DN. Jeg har tidligere kjøpt den ene mnd for 60,- og fått 1000 poeng. Jeg får kontakte dem i morgen. Edit: Sjekket min side på dn nå og der står det: Abonnementstype DN flex helg Papiravisen fredag - lørdag. Full digital tilgang til DN.no og DNs apper
Vekker tråden til live igjen om det er flere som abonnerer på DN her. Jeg tegnet abo for nettversjon for ett år i januar ifjor og sa det opp i går for å skulle tegne på nytt i madammens navn for å få nye 15.000 EB. Ble oppringt i dag og tilbudt 15.000 nye poeng om jeg kunne tenke meg å videreføre abonnementet? Ja,takk. Så da en vel anta at en kan få det hvert år en er abonnent
Gjorde det samme i sommer. Ringte og sa at jeg ville si opp og var ærlig på årsaken. Da bare overførte de 20.000 ebp mot at jeg ikke sa opp.
Nå er tiden er inne for å gjøre det samme, søndag er en fin dag for å planlegg hva skal si opp av avtaler og utføre transaksjoner som er på vent