Jeg fløy OSL-CPH-OSL i SAS Plus på onsdag. Reisen var booket med Berg Hansen i SAS Plus og jeg betalte med SAS Amex Platinum. I dag ser jeg at jeg har fått 1500 EB per vei, totalt 3000 EB. Sist uke fikk jeg halvparten (750 per vei). Er det en pågående kampanje som jeg ikke har fått med meg? I så tilfelle har jeg jo vilt med turer fremover som jeg kan bestille...
Se der, ja. Her har jeg ikke fulgt med i timen. Skulle jo bestilt alle mai- og juniturene mine før 8/4 da
Ser jeg har jo faktisk kommentert i posten det linkes til... Slik kan det gå når man lider av demens i en alder av 32 år.
Gjelder det kun bestillinger før 8. april....? Faen, det så jeg ikke! Skal fly et utall ganger, og kunne gjerne ha bestilt. Faen, faen, faen!
Ingen doble poeng for OSL-CPH t/r 11-13/4, tross bestilling 7/4. Eller kommer de ekstra poengene i etterkant?
Får man poeng for flyvninger i perioden (forutsatt korrekt påmelding) for turer bestilt før kampanjen startet, og hvor OSL-ARN/CPH er del av flere legg (f eks IC)?
Jeg har fått for OSL-ARN på fredag, som var på vei til AMS. Poengene kommer i en bolk, 1874 poeng. Statuspoeng. Billettene var bestilt før kampanjen kom på mail.
Jeg har også fått alt i en bolk. Bestilte t/r ARN før mailen kom, men fikk dobbelt opp med grunnpoeng for turen denne uka.
Har også fått poenga som såg ut som grunnpoeng i appen, men som delte seg opp når eg logga inn på pc. Eg fekk også poenga for ARN-OSL, men mangler for turen frå LAX-ARN som skjedde før(har ikkje fått nokon, bør eg vera bekymra? frå den 15/4, og eg veit eg ikkje får dobbelt her)
Det er som @ValdresBjarne sier, at det ser ut som doble grunnpoeng i appen, men sannheten er at halvparten er ekstrapoeng.