Mulig å krangle på dette? Det står ingenting om at det er ekstrapoeng noe sted hverken i mailen eller på siden en kommer til etter å ha meldt seg opp. Men virker å være på eksisterende bookinger?
Herregud så håpløst om noen krangler på dette. Doble poeng fra SAS, nyt det kontra å finne mulige krangler.
Jeg har ikke fått en slik mail? Er jeg fortsatt registrert, eller er det mulighet for å registrere seg? Skal på reise i mars, og flyr sas plus, så det hadde vært perfekt
Sier ikke at doble poeng er noe negativt, men det kommer ikke frem noe sted om det er snakk om basis eller ekstrapoeng. Har bare en helgetur til London booket, men alt hjelper.
Første gang jeg har sett så lenge jeg har vert medlem. Kan jo være noe har gått meg hus forbi. Medlem siden 2013
Det er en sjeldenhet, men de hadde i noen år en variant hvor du ble utfordret til å "spå" reisene dine og ved suksess ble du matchet med en gitt haug med poeng. Noen her på forumet gjorde noen store hauger med poeng har jeg forstått. Sikkert derfor det ikke har kommet tilbake
Stemmer det. Fikk 30 tusen poeng for det i fjor Måtte spå reisende mine, hadde en mr på 6 segmenter på en dag og en jobreise med 2. Lettjente poeng
I 2011 hadde de en kampanje hvor de ga doble grunnpoeng i en periode som inkluderte påsken Etter en tur til Singapore hvor jeg fikk Optiontown-oppgradering til business begge veier på strekningen CPH-BKK bikket jeg over til gull uten å knapt nok forstå hva det betydde. Men det tok ikke lang tid før jeg innså det, og et monster var skapt
Det er vel ikke så godt da, fordi det er sant . Bare pass på at du har eb nummer registrert på bestillingene.
Deilig er SAS... Heldigvis har jeg bestilt påsketur hjem via OSL og CPH i Pluss... 3000x2=6000 poeng... Jeg vil ha mer hadde de ikke kunne valgt en periode mellom 1. og 25. April?????
Hmmm, det høres trivelig ut. Jeg er booket KRS-CPH-BOS-CPH-KRS i perioden 11-19 mars. Har lagt inn lave (poeng)bud på oppgradering (Biz ut og Plus hjem). Men hvis verden er riktig god kan jeg altså muligens få mere ut av budene mine (?), og hvis ikke budene går inn, -cashe bra med poeng på mine go-seter? (jeg reiser for DERES skattepenger, så vær glad jeg regnskapsmessig holder meg bak hos plebsen )
Dette er jo perfekt timet, da jeg uansett trenger en long haul for å få EBG. Da går vel den planlagte studiedagen med til å tråle etter billige flybilletter da..