Dobbel poeng sas

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Johnbern85, 22. febr 2017.

  1. kristtorp

    kristtorp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    400
    Likes mottatt:
    193
    Bonuspoeng:
    43
    Sendte deg PM nå nettopp :)
     
  2. Sikiduck

    Sikiduck Senior Medlem

    Innlegg:
    689
    Likes mottatt:
    1,219
    Bonuspoeng:
    93
    Hei!

    Gjelder dette alle SAS reiser, med doble poeng?
    Når jeg feks skal bestille en reise står det i aplen at jeg tjener så og så mange poeng. Gjelder det ene veien kun eller begge veiene?
    Som sølvmedlem, 6500 poeng BGO-OSL-EWR (New York) er ikke så mye å skryte av. Får jeg dobbelt opp av disse så lenge det er innenfor perioden med doble poeng, dvs 6500x2 = 13 000? Takk for svar :)
     
  3. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,185
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    Ja dobbelt av hva appen sier.
     
    Sikiduck liker dette
  4. Sikiduck

    Sikiduck Senior Medlem

    Innlegg:
    689
    Likes mottatt:
    1,219
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for svar Xflipper!


    Hvor lurt vil det være å bruke poeng på reise til Køben? Jeg har 17 000 poeng, og kan reise t/r Køben på SAS Plus (15 000 p). Men Plus lønner seg ikke i Europa? Er det bedre å spare poengene? Har 4400 som går ut i 2018, men kvalifikasjonsperioden min går ut 30 juni i år.
     
  5. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,185
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    Personlig syns jeg ikke pluss lønner seg i Europa, koster for mye og en får alt for lite igjen. Men det er jo opp til deg. 4400 poeng som går ut i 2018 haster vel ikke og få brukt nå? det er jo minst 1 år til?. Du kan feks bestille en billett med disse poengene dagen før de går ut og ha reisen fram i tid(maks 11 mnd). Hvis du da avbestiller turen forsvinner poengene.
    Er det kampanje til CPH med tur retur i pluss for 15K? isåfall en innafor deal. Men hadde aldri brukt poeng til CPH eller andre steder i Europa der du vanligvis får billige billetter om du er fleksibel/venter på tilbud. Om du må reise og det er svin dyrt med billetter er det bare kjøre på ;)

    Om du ikke har SAS Amex syns jeg de beste du kan bruke poengene på er C(business) med SAS til USA eller Asia for 100K poeng. eventuelt om du klarer og spare til en tur i F med feks Lufthansa :D( men da burde du ha 150-190K poeng om du ikke har SAS Amex)
     
  6. Candy

    Candy Nytt Medlem

    Innlegg:
    33
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    18
    Kunne du også sende meg påmeldingslenken på PM? Kopier fra mailen, ikke fra nettleseren. Vil sjekke om jeg kan finne en måte å melde på meg selv.
     
  7. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,185
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    Har hatt kontakt med Chatt i dag(så om de kan stoles på kommer det en mail til alle 1 mars)

    Utklipp fra chatt:
    Ja jeg tilmelder dig nyhedsbrevet og med hensyn til kampagnen, så sender jeg en mail til eurobonusafdelingen som så den 1. marts sender en fællesmail til jer der ikke har fået mailen, I den mail skal du så tilmelde dig.
     
    Islending and Candy like this.
  8. Sykkelthor

    Sykkelthor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    312
    Likes mottatt:
    565
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg tror jeg har lest det meste om kampanjen, men er det noen som faktisk vet om poengene man får som bonus for status også blir doblet? Vil EBD med full flex plus innenriks få 1250 x 2 eller 1250 + 1000? Noen som vet?
     
  9. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg diskuterte dette med SAS sin chat, og de kunne fortelle at man først mottar grunnpoeng, og deretter like mange extrapoeng.

    /koffert.
     
    Sykkelthor liker dette
  10. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    469
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    Denne hadde ikke jeg fått med meg. Fant mailen og gikk inn på linken nå i dag, fikk i hvertfall beskjed om at jeg var påmeldt. Noen som har erfaring med å melde seg på for sent?
    Har en pluss reise 17-19/03, OSL-ARN-DUS-CPH-OSL
    Hadde vært greit å få ca 4K ekstra poeng med seg her:)
     
  11. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har heller ikke fått mailen... Er EBG(straks EBD :) ) og flyr OSL-CPH-NRT t/r i perioden.

    Noen som kan sende meg lenken?
     
  12. eirikli

    eirikli EBD

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Kan bekrefte at dobbelpoeng kommer inn på konto. Fikk i dag poeng for reise 6. mars. Fikk først de vanlige poengene og så kom ekstrapoengene noen timer senere.
     
    Supersergei and Xflipper like this.
  13. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,737
    Likes mottatt:
    21,935
    Bonuspoeng:
    293
    Akkurat det samme skjedde her i dag. God stemning :)
     
    Supersergei liker dette
  14. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Surprise, surprise. Flights for 6/7 mars registrert her, men ingen doble poeng...
     
  15. stakar

    stakar Frequent Traveler - EBP

    Innlegg:
    292
    Likes mottatt:
    783
    Bonuspoeng:
    93
    Poeng for reise 7. Mars kom igår, ekstra/ doble poeng idag. Booket en bonusreise innenlands for min datter igår, det kostet 5000 poeng, samme som jeg får med doble poeng OSL-ARN. Har booket 19 t/r OSL-ARN til i kampanjeperioden.
     
  16. Markal

    Markal Senior Medlem

    Innlegg:
    544
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk poeng og "jubileums-poeng" for reise 7. Mars i dag. Kan bekrefte at også bonuspoeng for EBD ble doblet. Var en tur Trondheim Oslo så det ble den fantastiske sum av 315 poeng ekstra. Men mange bekker små... ;)
     
    RoadKing liker dette
  17. WilliamGjersvik

    WilliamGjersvik Medlem

    Innlegg:
    62
    Likes mottatt:
    40
    Bonuspoeng:
    18
    Fått grunnpoeng for min reise den 8 mars, men enda ikke kommet noen ekstrapoeng. Grunn til bekymring?
     
  18. Markal

    Markal Senior Medlem

    Innlegg:
    544
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Har fått jubileums poeng for reise 7. Mars, men ikke for 9. og 10. Ville ha ventet litt før jeg fikk angst av dette :)
     
  19. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    902
    Likes mottatt:
    293
    Bonuspoeng:
    63
    Måtte reisende bookes før 1. Mars? Det holdt vel å registrere seg? Har fått poeng på noen reiser, men ikke alle.
     
  20. Hawkwind

    Hawkwind EBD

    Innlegg:
    138
    Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    28
    Kan bekrefte at reisene ikke måtte bookes før 1 Mars. Fikk nettopp inn jubileumspoeng på reise foretatt 9 Mars. Reisen ble booket samme dag. De kom dog ikke inn samtidig som de vanlige poengene, men 2-3 dager etterpå.
     

Del denne siden