Mine ekstrapoeng kom også inn 2 dager senere. Blir litt ut av det her og der, i og med at jeg har 10-12 flighter i perioden (riktignok bare innenriks og litt til Stockholm).
Jeg fikk visst ekstrapoeng hos sas også etter kun å ha meldt meg på hos Widerøe Det synes jeg var kjekt sidenjeg aldri fikk mail om å melde meg på det hos sas
Hadde en t/r for et par uker siden, men har bare fått doble poeng for utreisen. Noen flere som har opplevd det samme?
Fikk mine dubbelpoengr i dag for min reise i førre helg OSL-HEL t/r er gullmedlem og fikk totalt 6X940 poeng, pen inntjening. Hadde flybytte i ARL på veien hjem.
Fikk de double ekstrapoengene for en flygning 25 mars for to dager siden, men har ikke fått grunnpoengene....
Det ble god uttelling på denne kampanjen. Hadde egentlig ingen reiser planlagt før kampanjen begynte og endte opp med 13500 poeng ekstra (fordelt på 16 segmenter).
Dette må du fortelje til SAS, så blir det kanskje ikkje lenge til neste kampanje. Om tallknusarane i Frösundavik får jobbe litt med tala dine så får dei kanskje blod på tann? Tre-fire PP-presentasjonar i City-loungen og vipps: så har ein dobbel poengsum for å reise med fly.
God uttelling her også, 134 355 poeng siste mnd. hvorav 8 leg var med SAS 31 260 X 2 = 62 520 med Dobbelpoeng kampanjen.
Wow... Selv har jeg flyet mye siden mars (i følge kollegaer + familie) - 10 legs med SAS og 5200 EB-poeng. Riktignok uten doble poeng, but still..