Dobbel Torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 24. nov 2022.

1. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, og snart blir det flytur med BA i business class:):D Sist gang fikk jeg en skikkelig middag så jeg gleder meg:)

tobeornot999 liker dette
  2. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng:
    293
    Trenger ikke fly BA, du kan fly hva du vil med Amex Plat.

3. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Jada, men jeg har BA gull og Amex Platinum så kommer inn uansett. Men mye bedre å fly BA C til LHR enn i Y da (uansett om det er SK eller BA) Reiser hjem lørdag og da er det lounge hopping på T3 med 5 ulike lounger:):D

4. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,553
    Bonuspoeng:
    183
    Har nå vært til Elkjøp og byttet SE til 45. Greie julegaver. Om noen vil ha SE, så er de 1999kr på Komplett nå.

Plukket med Jabra Elite 7 til meg selv også, litt spent på de. Gidder ikke sitte på bussen med over ear. ANC arsenalet begynner å bli bra :)

Calling and holmen like this.
  5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng:
    293
    Gode nyheter fra England, væske grensen forsvinner kanskje. Måtte resten av verden følge etter…
    https://www.bbc.com/news/business-63737992
    «Resten av verden», vel, de var ikke så nøye på det i bushen i Sør Afrika :)

Calling and Eddie47 like this.
  6. Duxton

Duxton EBG - SIXT Diamond

Likes mottatt:
    205
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har fulgt med på prisen til QC 45 en stund, og mener at de har ligget på 3990 frem til nå. Men, når jeg sjekker prishistorikk på Prisjakt så viser den at prisen aldri har vært oppe på 3990.

Er det flere versjoner av QC 45 ?

7. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,517
    Bonuspoeng:
    293
    På Seychellene fikk vi vannflaskene med gjennom sikkerhetskontrollen, men vi måtte ta en slurk først ..

RoadKing liker dette
  8. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,198
    Bonuspoeng:
    183
    QC45 er ålreit. Fått et par utlevert fra jobb og det svinger bra. Har Sony WH-1000XM3 og merker ikke nevneverdig endring, så hadde nok ikke kjøpt med egne penger for å oppgradere.

9. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,553
    Bonuspoeng:
    183

Så vidt jeg vet er det bare en versjon. Kan hende at 3990 er anbefalt salgspris?
    Sony WH-1000XM3 fikk jeg på jobb. Har en QC 35-ii privat. De to 45 jeg nå har er julegaver :)
    Men det ble også en Jabra Elite 7 active, den tenker jeg å bruke på bussen. Gidder ikke store øreklokker, og har gått lei av å høre på snakkende medpasasjerer. Tok en liten prøverunde nettopp og kvaliteten virker å være bra nok til pendlebruk. Så får de ‘skikkelige’ over ear sakene brukes på jobb og på fly.
    Blir etterhvert mange forskjellige ting men slik er det når ingenting er ‘bra’ til alle formål.

10. Duxton

Duxton EBG - SIXT Diamond

Likes mottatt:
    205
    Bonuspoeng:
    43
    Hadde dere barn med?

Del denne siden