Doble poeng hos hotels.com men... eh.. nei, vent

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Fnate, 27. mars 2015.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk en skikkelig interessant epost fra hotell.com i dag, der de varslet om doble reward nights for dem som bestilte med app'en deres.

    Smud som en brud, tenkte jeg...

    Men whooops.

    Sjekk den unntakslisten da:

    Unntak fra tilbudet

    Mon tro om ikke det hadde vært like greit å la tilbudet være? Men jeg fikk meg en god latter da.
     
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Casa de Solana i St. Augustine (Flårridda) er ikke på unntakslisten. Løøøøp og kjøøøøøp
     
  3. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Heller ikke Bogstad Camping er unntatt.....
     
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg synes at det er mange av "tilbudene" fra hotels.com som har lignende unntakslister og det er også en av grunnene til at jeg nesten har sluttet å bruke de. Det hadde vel faktisk vært lettere (og en langt kortere liste) om de ramset opp de eiendommene som faktisk deltar...
     
    Flemming Poulsen and Fnate like this.
  5. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Har brukt nok av hotels.com i fjor til å få noen dagers "gratis" ferie i N.Y. i sommer, synes tjenesten er real nok, du finner rimelige hoteller og får litt ekstra på kjøpet. Særlig når jeg får ekstra poeng med amex så jeg kan fly gratis i Norge, samt ekstra 7% med det derre andre hva-det-nå-heter. Trippel-dipping. Det aller beste er at man kan finne de gode hotellene som står utenfor de største kjedene, som mine favoritter Palace i Berlin og Shakespeare i Vilnius - for å nevne noen. Og allikevel få bonusnetter og greier. Nå har jeg skaffet meg Club Carlson, og har en del bookinger der, fremover, men Radisson Blu-hotellene er sjeldent innenfor det jeg oppfatter som value for money. Vi får se hvordan det er i Bangkok, skal en del dit i høst. Men, altså, hotels.com er bra, synes jeg. enig i at de har masse irriterende "tilbud" - som forutsetter at du er kørka. Men se bort fra dette, så er det er fint verktøy for å finne gode hoteller.
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Misforstå meg rett... Jeg synes programmet deres er dødsbra. Stort sett det eneste jeg velger et annet program for er Marriott, Radisson og Four Seasons.

    Det er bare enkelte av tilbudene deres som lokker frem humringen.
     
  7. Hamburgersmauet

    Hamburgersmauet Medlem

    Innlegg:
    147
    Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    28
    Trodde ikke FS har et lojalitetsprogram, eller har du fått en personlig invitasjon @Fnate?
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, de har ikke det. Men de har rimelig god kontroll på kundene som er der ofte, og selv om de finner det når jeg booker med en booking site så virker det som om råkkestjernebehandlingen funker best på direktebestilling.
     
    Hamburgersmauet liker dette
  9. Hamburgersmauet

    Hamburgersmauet Medlem

    Innlegg:
    147
    Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    28
    Fikk et rom til halv pris på FS LA via Roomer, så da får det være det sammme med guest recognition selv om jeg har bodd på FS noen ganger før. FS lanserer etter sigende et lojalitetsprogram snart, men tviler på om det har noe med poeng og miles å gjøre. Ønsker @Fnate en riktig god påske!
     
    Fnate liker dette
  10. KickBack.no

    KickBack.no Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    13
    På Hotels.com vil det som regel ikke lønne seg å bruke rabattkoder som gir prosentvis rabatt (normalt 5-12%) og ofte heller ikke koder for økt Welcome Rewards. Bruker du rabattkoder får du ikke Welcome Rewards-poeng eller kickback og bruker du koder for økt Welcome Rewards får du ikke kickback. Dette er selvsagt avhengig av om hotellet lar deg tjene Welcome Rewards og også avhengig av gjennomsnittsprisen på hotellovernattingene du tjener Welcome Rewards på. Man kan dog lett humre over Hotels.com vilkår som sier - "Rabatten gjelder ikke på de fleste hoteller" ;) men følger man med på Hotels.com sine månedlige 24/48/72-timerssalg kan man gjøre noen gode tilbud også på de kjente hotellekjedene.
     

Del denne siden