Doble poeng på innenriksreiser i August

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av paramberg, 02. juli 2025.

1. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,242
    Bonuspoeng:
    183
    Takk, da står det svart på hvitt der også :cool:

2. lohelle

lohelle EBD

Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har visst aldri fått epost for denne kampanjen. Skulle alle ha fått denne? Har ikke gått i spamfilter heller.

3. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,345
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk den, men i motsetning til ellers kom den på svensk.

SAS IT, ass :p

Kristian liker dette
  4. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,345
    Bonuspoeng:
    293
    Litt nisje, men jeg tenkte det samme.

Vi er vel ikke mange som bruker TP, men hvis man gjør, og skal fly i Norge i august, så er det en god plan!

kiev liker dette
  5. avis

avis Senior Medlem

Likes mottatt:
    47
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg har heller ikke fått e-post om kampanjen. Er det noen som har sendt mail til SAS (eventuelt gull/diamant-mail) og blitt påmeldt? Hvor lang tid tok det å få svar?

6. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,857
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har ikke fått den, ser også på FB at det er mange som ikke har fått den. Nå kjøper jeg ikke mange innenriksbilletter for cash i la. året (1 hittil i år) siden jeg bruker poeng, men likevel merkelig om det skulle være et kriterie for hvem som fikk mailen?

7. lohelle

lohelle EBD

Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg sende en epost til diamond-mailen nå, så ser vi hva de sier. Er litt sent ute, men kanskje de rekker det innen fristen.

8. CrotchRocket

CrotchRocket Fernweh...

Likes mottatt:
    9,666
    Bonuspoeng:
    183
    Jag har nu fått svar från våran support gällande denna kampanj och det är så att just denna kampanj gäller endast för vissa medlemmar och inte alla medlemmar så om du inte har mottagit ett mail nu så kan du inte registrera dig för denna kampanj denna gång.

avis, view and jgroneng like this.
  9. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    11,061
    Bonuspoeng:
    183
    Har 89 484 level points nå og 2x bookinger med innenriks fly i August allerede. Hvorfor i alle dager fikk jeg denne :p

10. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,072
    Bonuspoeng:
    293
    Hadde over 90.000 level points for en måned siden og en periode som går langt forbi august, men jeg fikk også denne.

11. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    25,432
    Bonuspoeng:
    183
    Har hatt over 100k statuspoeng et par måneder, opptjeningsåeriode fra januar og fikk også mailen. Så det er nok ikke noen form av 'boost'.

Last edited: 07. juli 2025
  12. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,242
    Bonuspoeng:
    183
    Flyr du på harrytur til GDN en gang i måneden på billigste billett og får gullstatus igjennom segmenter i stedet for poeng? I såfall er det ikke store greiene :rolleyes:

13. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    25,432
    Bonuspoeng:
    183
    Ser jeg glemte å taste en k bak 100.

14. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,551
    Bonuspoeng:
    183
    Det kan være en god investering for flere som uansett må reise fleksibelt i jobben. Hvert klipp mellom koster vel 2000 NOK, og man kjøper minimum 20 klipp som varer i ett år. Dette betyr 10 reiser T/R mellom storbyene i Norge for vel 40k. En T/R baki kabinen koster ofte mer enn det når det begynner å bli fullt. TP er ultrafleksibelt ved at man i praksis kan reise til flyplassen og be om å få være med neste fly med ledige plasser. (Ja, det er vi som kommer halsende i siste liten og tar det ledige midtsetet. Beklager :oops:)
    Spørsmålet er bare om denne kampanjen dekker reiser kjøpt eller utført i August?

tobeornot999 liker dette
  15. LaDuden

LaDuden Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,684
    Bonuspoeng:
    93

Dette fikk jeg som svar:

Meg:
    Jeg har ikke fått e-post om påmelding til dobbel poeng kampanje innenlands? Kan dere fikse påmelding manuelt?

SAS:
    Have you checked your spam as well? Also, do you allow email and sms notifications in your settings at your EuroBonus account?

Meg:
    Yes. I get all other emails.
    Several people have reported not receiving it.

SAS:
    Yes we have also heard that some has not received it. I will check with my support now.

We will try to manually put you on the list, but we can not promise that it will work. This will be done next week. And you will receive an email.

Thank you.

16. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    5,772
    Bonuspoeng:
    183
    Det står klart i første post at det er reiser man gjennomfører 1-31.aug.

kiev liker dette
  17. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,551
    Bonuspoeng:
    183
    Takker. TP regnes som en snarvei til øyeblikkelig diamant, men med doble poeng hadde det kanskje vært for enkelt og billig å komme dit.
    For ordens skyld: jeg har ikke vanlig TP, men benytter TPC på det meste av SAS flights pga fleksibiliteten. Man vet aldri hvor eller når haren hopper…

Nordlands liker dette
  18. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,345
    Bonuspoeng:
    293
    Samme her, TPC som gjelder - også fordi det funker fint til mange utland jeg reiser til. Fint som backup, men unngår SAS der jeg kan.

Anyway, temaet her er jo innenlands, og da kan man pøse inn bestillinger mens de dynamiske prisene er helt ok, og så bare avbestille det som ikke blir aktuelt. Billigste måte til mye poeng, siden alt er full flex.

kiev liker dette
  19. FlyMCO

FlyMCO Senior Medlem

Likes mottatt:
    933
    Bonuspoeng:
    93
    Alltid lurt å registrere seg på sas kampanjer selv om man ikke tenker å delta,denne gangen har jeg ingen intensjoner om å reise innenriks,med det kom litt extra poeng for OSL-ARN,sas IT er og blir et mystrium.
    a5.jpg

20. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,311
    Bonuspoeng:
    183
    Fått her også, ingen mail, ingen påmelding….

Del denne siden