Doble poeng SAS MC - Samletråd

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Scandipendler, 23. mars 2017.

  1. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Det ble bebudet doble poeng for transaksjoner med SAS MC i perioden 16.-18. februar, hvis man registrerte seg innen 12/2. Dette gjorde jeg pliktskyldigst, men jeg ser at jeg kun har fått kreditert de sedvanlige poengene. Er det bare meg det har gått galt for - igjen - eller har andre også hatt problemer her? Normalt er trafikken på SAS MC-kortet så liten at jeg ikke engang gidder å se på poengoverførselen (de fleste måneder er det ingenting, ettersom kortet er ubrukt), og det var tilfeldig at jeg oppdaget dette denne gangen.
     
  2. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Eg kjøpte ei flaske Pepsi max på sju-elleve 16.feb og har mottatt den nette sum av 3 extra points for dette.

    Er ikkje rart at du sluttar å pendle. Det er fantastisk at SAS IT, som knapt klarar å levere noko som helst, klarar å kuke til alt mulig for deg. Skulle gjerne ha klappa deg på skuldra og komt med nokre trøstande ord, men er redd for at kva det enn er du har fått på deg skal smitte.

    Send meg Eurobonusnr ditt på PM, så skal eg føre over mine 3 poeng (avrunda) som trøst. Du burde få ei oppføring i Guinness rekordbok..... :)

    [/shaking head]
     
  3. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,736
    Likes mottatt:
    21,927
    Bonuspoeng:
    293
    Logg inn på nettbanken og se om du har fått Campain Points på transaksjonen. Så vidt jeg husker kommer alle transaksjonene opp dobbelt eller tredobbelt i kampanjeperioden.
     
  4. Sykkelthor

    Sykkelthor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    312
    Likes mottatt:
    565
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg stusset over hvorfor jeg hadde fått to poengoverføringer fra MC denne måneden, men det kan godt stemme at den ene er for doble poeng. I så tilfelle har de kommet riktig på min konto.
     
  5. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    De har pleid å komme som doble overføringer til EB-kontoen tidligere, men denne gangen intet - det vil si: Standard 10 % poeng kom, men ikke det øvrige.

    Jaja, jeg får vel skrive til dem... Å så lei jeg begynner å bli av å holde diverse tilbydere i ørene.
     
  6. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Med dit held ville jeg nok have taget et screenshot af bekræftelsen...:confused::cool:
     
  7. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Dagens mest risikable innlegg på dette forum. Med fare for å bli utvist.

    Har aldri sjekka om poeng har dukka opp på EB kontoen. Har vært medlem sikkert siden 2004 eller noe sånt. Altså, veit at der er poeng og har brukt, men ingen kontroll på inngående mengde.
     
    kaijoar liker dette
  8. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Blasphemy! Stone him!

    Eg kjem ikkje til å få sove i kveld...
     
    braathens safe, RoadKing and Are like this.
  9. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Blasphemy! Stone him!

    Eg kjem ikkje til å få sove i kveld...
     
    Scandipendler liker dette
  10. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,361
    Likes mottatt:
    4,163
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk akkurat en epost om at det er doble poeng 15-17. desember:

    http://screenshot.co/#!/a4b05d04ee

    TRE DAGER MED DOBLE POENG PÅ DITT MASTERCARD PREMIUM
    Fra 15. til 17. desember 2017 får du tre dager med doble poeng på alle kjøp foretatt med ditt nye SAS EuroBonus Mastercard Premium.1 Det betyr at du får opptil 50 Ekstrapoeng per hundrelapp du handler for, mot normalt opptil 25.2

    Du får poengene automatisk og du behøver ikke å registrere deg for å få doble poeng på kjøpene dine i denne perioden.

    1) Doble poeng gjelder ikke for kontantuttak. Husk at når du handler på nett så godkjenner du at beløpet trekkes fra kortet ditt, mens selve transaksjonen ofte gjennomføres senere. Det er dato for transaksjonen som ligger til grunn for poengoverføringen.

    2) Fra 15.-17. desember 2017 får du 30 Ekstrapoeng per hundrelapp du handler for i norske kroner, 40 Ekstrapoeng ved kjøp i utenlandsk valuta og 50 Ekstrapoeng ved kjøp av flybilletter på sas.no. Effektiv rente ved kreditt på kr 50 000 o/12 mnd. Fra 27,16 % til 30,95 % (30,95 % hvis årspris kr 1 495). Totalpris kr 53 533 – 57 278.
     
  11. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke dårlig!
     
  12. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke fått e-post , så håper det gjelder alle kunder :)
     
  13. sirwinston

    sirwinston Aktivt Medlem

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Håper det gjelder regningbetaling via payr også.
     
    Flight Cancelled, indahla and Are like this.
  14. Flyvende_mare

    Flyvende_mare Drømmer om F

    Innlegg:
    398
    Likes mottatt:
    3,116
    Bonuspoeng:
    93
    Det klaffer med førjulsturen til Paris med kona så da går vel MC Premiumen varm den helgen tenker jeg! :D
     
  15. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,684
    Likes mottatt:
    10,232
    Bonuspoeng:
    293
    Er det noen som har fått denne e-posten som kan sjekke om den er targeted (altså kun for mottaker) eller om denne kampanjen gjelder for alle? Ser det rapporteres om begge deler.
     
    Anton80 liker dette
  16. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,736
    Likes mottatt:
    21,927
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har ikke fått mail, men regner med at det gjelder som med den andre kampanjen.
     
  17. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Har fått mail, så den gjelder nok røkla. Blir aldri "targeted" til noe som helst. Og hele poenget (hehe) med en slik kampanje er jo nettopp å få folk til å betale julehandelen med akkurat dette kortet. Så bare kjør på.
     
  18. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har fått mail.
     
  19. staledude

    staledude EBG, GHA Black, HH D, NCC G, AvisPC ...

    Innlegg:
    125
    Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Har ikke fått mail. La merke til at det står "ditt nye SAS EuroBonus Mastercard Premium" i eposten til @HaraldOslo . Jeg var tidlig ute og fikk mitt kort før sommeren, og da er det vel ikke særlig nytt lenger. Kan det være at dette kun gjelder nye kort-kunder?
     
  20. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk kortet mitt i august/september så det kan jo være noe der, ja.
     

Del denne siden