Doble poeng SAS MC - Samletråd

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Scandipendler, 23. mars 2017.

1. grisefod

grisefod Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    I og med han skrev kundeservice er det vel underforstået at det ikke kan være SAS han mener....

Kristian, EndreD, indahla and 5 others like this.
  2. hifiman

hifiman Veteran

Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Hmm..tenkte å kjøpe 6 mnd busskort i Januar, bør jeg kjøpe nå eller vil det samme tilbudet kom da også?:rolleyes:

Vært sånn jevnt i det siste:
    2-4 Mars 2018
    Hele Juli (utenlandsk valuta)
    14-16 September
    9-11 November

ina and Neonex like this.
  3. Erlingni

Erlingni Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    Haha...helt riktig:D
    Det var nok SAS MC/ SEB kort kundeservice jeg ringte.

Når jeg tenker over det, sluttet jeg faktisk å få SAS tilbuds e-postene akkurat samtidig som jeg bestilte kortet.

Ombo liker dette
  4. duppsko

duppsko Medlem

Likes mottatt:
    126
    Bonuspoeng:
    43
    Har heller ikke mottatt denne mailen. Eller noen andre nyhetsbrev fra sas forøvrig siden høsten 2016. Kundeservice mente det var pga manglende samtykke etter GDPR trådte i kraft, men kjøper ikke den.

Forsøkte for noen uker siden å deaktivere samtlige varslinger på min profil for deretter å reaktivere igjen. No dice i guess :/

5. hifiman

hifiman Veteran

Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Har du prøvd annen e-post adresse?

6. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke fått noe jeg heller. Byttet fra gmail til jobbadressen nå i et siste forsøk.

7. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,891
    Bonuspoeng:
    293
    Husk at med en gmailkonto, så har du mange epost adresser.

Eksemplelvis at du har epostadressen: [email protected], vil også ha adressen: [email protected], og [email protected]

Kort fortalt, så kan du legge inn punktum i mellom alle tegnene i adressen, eller noen, eller ingen. Enkelt å teste da :)

OttoL liker dette
  8. kimananda

kimananda Medlem

Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg fikk doble poeng sist kampanje uten å melde meg på. Er det noen som ikke har fått det?

9. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
  10. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,891
    Bonuspoeng:
    293
    De vil komme til samme e-postkonto ja. Men var mer svar på at du sa du endret til jobb-eposten. Derfor mitt forslag å heller legge inn en gmailadresse, siden det da kommer til samme sted. Systemene til MC vil tolke det som en ny epostadresse.

11. Eriksan

Eriksan Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    338
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har ikke fått nyhetsbrev fra SAS/Eurobonus på et års tid. Har vært i kontakt med dem på telefon og gullmailen flere, de skulle undersøke saken, men ingenting har hjulpet. De fikk manuelt registrert meg på ekstrapoeng med SAS MC i utlandet i juli, og forrige gang med doble poeng i helg fikk jeg det uten å registrere meg.

Da var det bare flaks at jeg overførte 4000 kr med Payr den helgen. Får ta kontakt med SAS MC/SEB og høre om de kan registrere meg for denne runden.

12. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Åja. Vel nå endret jeg fra gmail da, ettersom ingenting dukket opp der. Verdt et forsøk :)

13. Erlingni

Erlingni Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    Ironisk at det skal være helt umulig å få reklame... den ene gangen man faktisk vil ha den! Går potensielt sett glipp av en god del SAS kampanjer også.

Ringte SAS Eurobonus også, som selvfølgelig kunne forsikre meg om at alt var i sin skjønneste orden, og at det i hvert fall ikke var noen feil hos de.

Virker som dette gjelder ganske mange, faktisk. Spurte helt tilfeldig en kompis med SAS MC, og han hadde heller ikke fått noen mail.

14. Thomas123

Thomas123 Senior Medlem

Likes mottatt:
    486
    Bonuspoeng:
    63
    Man får alltid det, men er like gøy å se panikken i trådene som blir startet uansett :)

ME262 liker dette
  15. Erlingni

Erlingni Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    Hva i all verden er poenget med det registreringstullet da? Bare plage kundene sine mest mulig?

Radio liker dette
  16. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg glemte å registrere meg sist og fikk da ikke doble poeng. Så at man alltid får det er i alle fall ikke tilfelle. For min del løste det seg likevel, da jeg sendte en e-post til MC i etterkant og forklarte at jeg trodde jeg hadde meldt meg på, men ikke hadde mottatt de ekstra poengene. Fikk etter kort tid svar om at det ikke var noe problem og de skulle overføre de ekstra poengene jeg manglet måneden etter.

DanH, Erlingni and SAJblue like this.
  17. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    1,992
    Bonuspoeng:
    113
    Siden ingen andre har nevnt det. Curve har mulighet til time travel, så for de som har det kan man flytte all spend fra siste 2 uker til den aktuelle datoen.

NB man får ikke SAS inntjeningen (25/100) på transaksjoner med Curve.

Ellers er sannsynligvis verd å kjøre utenlandske transaksjoner i NOK fra Curve, de da ekstra 10 poengene fra valuta ikke er verd 2% (SAS MC valutapåslag).

ina, DanH and Gullars like this.
  18. RescueMe

RescueMe Kortreist bonusjeger

Likes mottatt:
    1,444
    Bonuspoeng:
    93
    Er ikke helt bra for nervene dette merker jeg... hadde akkurat bestemt meg for å kjøpe ny klokke når denne kampanjen ble annonsert, og en japansk nettbutikk hadde akkurat fått inn et parti av en utgått modell jeg har lett etter, men tør jeg nå vente helt til neste fredag med å bestille? :confused:

19. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,629
    Bonuspoeng:
    293
    Gjelder det både blått og svart kort?
    Høres jo unektelig veldig praktisk ut i dager med mange potensielle poeng.. :)

20. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    1,992
    Bonuspoeng:
    113
    Time travel skal være mulig på alle kort, for enkeltbeløp under 1000£.

ina and Are like this.

Del denne siden