Doble poeng SAS MC - Samletråd

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Scandipendler, 23. mars 2017.

1. jtmath

jtmath Senior Medlem

Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Ja man må jo melde seg på,gjør man ikke det så for man eller ikke noe poeng.De sendte ut email ca 14 dager før..

Mavo liker dette
  2. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,563
    Bonuspoeng:
    113
    Hei folkens,

jeg fikk akkurat denne emailen fra sas. Få tre dager doble poeng på ditt SAS Eurobonus Mastercard Premium.

Fra 15 til 17 mars 2019 får du tre dager med doble poeng på alle kjøp foretatt med ditt nye SAS Eurobonus Mastercard Premium. Det betyr at du får opptil 50% Ekstra poeng per hundrelapp du handler for, mot normalt opptil 25.

Du får poengene automatisk og behøver ikke å registrere deg for å få doble poeng på kjøpene dine i denne perioden - gjelder også alle evt. tilknytende PointEarner. Registrering til 7/3.

Attached Files:

Vaskehanske, Ursa, Ombo and 4 others like this.
  3. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Ser jo ut til å være en "knapp" for registrering i e-posten du har mottatt?

Forøvrig veldig bra med en ny kampanje!

4. veeegard

veeegard Veteran

Likes mottatt:
    9,385
    Bonuspoeng:
    183
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,129
    Bonuspoeng:
    293
    Teksten er faktisk annerledes hos meg, det står at jeg må registrere meg:
    upload_2019-2-28_11-10-31.png

6. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,843
    Bonuspoeng:
    293
    Samme som deg

7. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk også e-posten nå og måtte også registrere meg.

8. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,414
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp, måtte reg. meg også.

9. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,563
    Bonuspoeng:
    113
    Er en knapp ja :)

10. joskje

joskje Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,140
    Bonuspoeng:
    93
    Venter fortsatt her. Synes det er fascinerende at de ikke klarer å sende ut e-postene samtidig :p

11. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,414
    Bonuspoeng:
    293
    Søppel post inbox`n ? :rolleyes:

12. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,843
    Bonuspoeng:
    293
    Det er helt normalt at ikke alle får mail samtidig og kan være avhengig av en haug med variabler. Siden dette skjer hver gang SAS sender ut mailer vil jeg tro de sender ut i bolker vilje, enten for å sikre at alle blir sendt ut eller at deres mailtjeneste er satt opp slik. I tillegg er det forskjell på hvor mange eposter internettleverandører og epostleverandører rundt omkring i verden godtar per sekund eller minutt. Størst er sannsyligheten for at SAS har et gammelt system.

Storbaba liker dette
  13. RescueMe

RescueMe Kortreist bonusjeger

Likes mottatt:
    1,444
    Bonuspoeng:
    93
    Det er faktisk ganske vanlig å porsjonere ut store utsendelser over litt tid. Det gjør det enklere å håndtere ting om noe går feil, det fordeler henvendelser til kundeservice og reduserer trykket på nettsider (om det lenkes til noe) ut i tid.

Men så vil det alltid være noen særgrupper (les: oss her inne) som deler dette og blir sittende å oppdatere innboksen hvert femte sekund... :D

Vaskehanske, Ursa, fly4fun and 7 others like this.
  14. joskje

joskje Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,140
    Bonuspoeng:
    93
    Joda, greit nok at de sender ut i bolker. Det er bare interessant at det ofte går opptil flere timer fra frua får eposter fra SAS til de dukker opp i min innboks. Av og til dukker de bare opp hos en av oss, og det er egentlig dette jeg synes er fascinerende:p (Også skaper det en frykt for at man av og til går glipp av tilbud:eek:)

15. Leon

Leon Raccoon City Officer

Likes mottatt:
    131
    Bonuspoeng:
    43
    Er det noen som har noe erfaring med hvordan dette tilbudet fungerer i ulike tidssoner?

Gjelder det for tidssonen der man befinner seg, eller må man tenke på hvilken tid/dato det er i Norge?

16. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,589
    Bonuspoeng:
    183
    Tidligere har det vært lokal tid der du har handlet, var vel noen som ikke hadde fått ekstra bonus sist fordi de hadde handlet akkurat på midnatt norsk tid i engelsk nettbutikk som ligger en time bak..

Mener det løste seg ved å ta kontakt med kundeservice, men greit å ha i bakhodet.

Leon and joskje like this.
  17. joskje

joskje Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,140
    Bonuspoeng:
    93
    Det gjelder kun i norsk tidssone;) gikk på en smell forrige kampanje pga kjøp i UK som var en time forran. Heldigvis etteregistrerte de poengene:rolleyes:

Leon liker dette
  18. wilco

wilco Medlem

Likes mottatt:
    266
    Bonuspoeng:
    63
    Jobber som utvikler, og kan fortelle at når man sender ut noen 100K eposter, så vil ofte ikke epsotleverandøren godta at det sendes for tett. Om Google ser at det f.eks. kommer 10 000 like eposter til 10 000 forskjellige gmail-adresser kan de finne på å svarteliste epostleverandøren. De store leverandørene av epost bestemmer selv hvordan de vil levere epostene dine, du får bare status underveis på hvordan leveransen går. Det er selvsagt mulig å betale mye penger for at de deler lasten utover i nettverket sitt, men det er sjeldent verdt det. Nyhetsbrev som dette har ingen hast med leveranse, og da kan det fort gå mange timer mellom første og siste abonnent.

19. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Decisions, decisions. Øke poenginntjening eller bidra til ny CT... :rolleyes:

Jorge, Xflipper, Leon and 2 others like this.
  20. joskje

joskje Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,140
    Bonuspoeng:
    93
    Det er greit nok, men hvordan forklarer du at noen eposter aldri kommer frem til enkelte medlemmer?:p Jeg prøver bare å påpeke at det må ligge noen underliggende feil hos epostsystemene og nyhetsbrev-sendingen hos sas

Del denne siden