Hos meg ser alt bra ut. Siste transaksjonene ble bokført i går kveld, og alt sammen har fått doble poeng. Også de som ikke var bokført tidligere på dagen.
alt er bokført og nå faturert, så jeg sendte melding på manglende poeng. Får være grenser for hvor lang tid man skal vente
Jeg har en major "pickeldick" her nå ser jeg. Etter å ha samlet mot til å sjekke nettsaldoen i dag, så jeg at mine transaksjoner ikke har fått doble poeng. Dette kan ha sammenheng med at betalingskortet mitt ble utsatt for skimming og selvsagt sperret etter en til til Sør-Amerika i september (etter at jeg meldte meg på Bonusbonanza). Jeg har dermed handlet med et kort som ikke har vært registrert for disse doble poengene. Må jeg anse disse ekstrapoengene som tapt eller er det håp om at kundeservice er behjelpelige her? Og ja, jeg har selvsagt kontaktet kundeservice, men får raskere svar her håper jeg.
Jeg har fått til svar fra SEB tidligere at det er kundeforholdet mitt som sådan, og ikke hvert enkelt kort som er meldt på kampanjen. Jeg fikk tilsendt nytt kort i en slik periode, derfor jeg var i kontakt med de.
Onsdag morgen og fortsatt ikke doble poeng. De har til og med fjernet mitt kjøp av billetter hos LH!!
I appen står det at jeg handlet 29.09 (som er korrekt), men på web står det 30.09 og 01.10. Har fått 2x poeng for ting som ble handlet på Rema den 28. Er dette noe KS kan rydde opp i eller er det bare å be om refusjon, for å utføre kjøpet med Amex isteden?
Quoter min egen post. De bekrefter tekniske problem og hadde ikke registrert min påmelding til kampanjen.. Heldigvis hadde jeg skjermdump av min bekreftelse for påmelding.
Har også sendt melding om manglende dobbelpoeng. Var ikke rutinert nok til å ta skjermbilde da jeg registrerte meg, håper det går bra allikevel.
Jeg sendte meld på søndag i appen. Har enda ikke fått svar. Ringte derfor inn i ettermiddag, ble spurt om jeg hadde registrert meg og om det hadde kommet en bekreftelse på dette på skjermen. Svarte ja til begge deler. Ble så spurt om jeg hadde skjermbilde, svarte nei, hun sa ok til det og at hun skulle fikse det manuelt. En halvtime senere er poengene kommet. Ikke som doble transaksjoner men på opptjente poeng denne mnd.
Litt sleipt om de innrømmer tekniske problemer, og så legger bevisbyrden over på kunden. Men tja, etter mange år i finansbransjen selv så er jeg egentlig ikke overrasket
Sånn data-teknisk så er det ganske imponerende at kunden får bekreftelse på påmelding, og at det ikke blir reflektert til SAS MC sine systemer. Sånn teknisk, burde slike løsninger vært designet er jo at kunden får bekreftelse når det har blitt registrert i SAS MC sine systemer. Men mistenker at krav og implementering ikke nødvendigvis har en link her. Men det sikrer jo jobb de neste årene ...
Egentlig litt merkelig at man ikke har lagt inn bekreftelse om påmelding på e-post. Hadde gjort det meste enklere for alle slik ting er nå.
Fikk en slump poeng som kompensasjon for at de ikke hadde registrert min påmelding. Kommer til å fortsette å ta skjermdump av internettbildet som bekrefter at man har meldt seg på kampanjen.
Der fikk jeg ordnet opp med kundeservice. De ville ha printscreen på at jeg hadde mottatt invitasjonen til doble poeng. Noen timer senere var de manglende poeng på plass på konto! Ikke noen kompenasjonspoeng som andre har nevnt, men litt ekstra poeng!