Doble poeng SAS MC - Samletråd

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Scandipendler, 23. mars 2017.

  1. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Hos meg ser alt bra ut. Siste transaksjonene ble bokført i går kveld, og alt sammen har fått doble poeng. Også de som ikke var bokført tidligere på dagen.
     
  2. ordnetseg

    ordnetseg EBG saved my life!

    Innlegg:
    398
    Likes mottatt:
    1,213
    Bonuspoeng:
    93
    alt er bokført og nå faturert, så jeg sendte melding på manglende poeng. Får være grenser for hvor lang tid man skal vente :p
     
    Trollemoringer liker dette
  3. Boleole

    Boleole Aktivt Medlem

    Innlegg:
    378
    Likes mottatt:
    158
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg sendte melding på søndag, har enda ikke fått svar.
     
    Trollemoringer liker dette
  4. Bonusolsen

    Bonusolsen Medlem

    Innlegg:
    170
    Likes mottatt:
    614
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har en major "pickeldick" her nå ser jeg. Etter å ha samlet mot til å sjekke nettsaldoen i dag, så jeg at mine transaksjoner ikke har fått doble poeng. Dette kan ha sammenheng med at betalingskortet mitt ble utsatt for skimming og selvsagt sperret etter en til til Sør-Amerika i september (etter at jeg meldte meg på Bonusbonanza). Jeg har dermed handlet med et kort som ikke har vært registrert for disse doble poengene. Må jeg anse disse ekstrapoengene som tapt eller er det håp om at kundeservice er behjelpelige her?

    Og ja, jeg har selvsagt kontaktet kundeservice, men får raskere svar her håper jeg.
     
  5. Points4Fun

    Points4Fun Senior Medlem

    Innlegg:
    552
    Likes mottatt:
    3,880
    Bonuspoeng:
    93
    Mine transaksjoner i helgen har nå doble poeng. Hhv reward points og campaign points.
     
  6. Mavo

    Mavo Senior Medlem

    Innlegg:
    533
    Likes mottatt:
    472
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har fått til svar fra SEB tidligere at det er kundeforholdet mitt som sådan, og ikke hvert enkelt kort som er meldt på kampanjen. Jeg fikk tilsendt nytt kort i en slik periode, derfor jeg var i kontakt med de.
     
    Bonusolsen liker dette
  7. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Har heller ikke fått doble poeng.
     
  8. BogZog

    BogZog Nytt Medlem

    Innlegg:
    20
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Onsdag morgen og fortsatt ikke doble poeng. De har til og med fjernet mitt kjøp av billetter hos LH!!
     
  9. matsjonas

    matsjonas Medlem

    Innlegg:
    66
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    I appen står det at jeg handlet 29.09 (som er korrekt), men på web står det 30.09 og 01.10.

    Har fått 2x poeng for ting som ble handlet på Rema den 28.

    Er dette noe KS kan rydde opp i eller er det bare å be om refusjon, for å utføre kjøpet med Amex isteden?

    upload_2019-10-2_7-40-47.png
    upload_2019-10-2_7-39-59.png
     
  10. BogZog

    BogZog Nytt Medlem

    Innlegg:
    20
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Quoter min egen post. De bekrefter tekniske problem og hadde ikke registrert min påmelding til kampanjen.. Heldigvis hadde jeg skjermdump av min bekreftelse for påmelding.
     
  11. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,158
    Likes mottatt:
    7,913
    Bonuspoeng:
    183
    Fremdeles ikke fått doble poeng. Får snart magesår... Alt fra helga er fakturer også...
     
  12. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,315
    Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen dobblepoeng her heller men sendte de en melding i appen.
     
  13. Jon_A

    Jon_A Medlem

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    632
    Bonuspoeng:
    83
    Har også sendt melding om manglende dobbelpoeng. Var ikke rutinert nok til å ta skjermbilde da jeg registrerte meg, håper det går bra allikevel.
     
  14. Boleole

    Boleole Aktivt Medlem

    Innlegg:
    378
    Likes mottatt:
    158
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg sendte meld på søndag i appen. Har enda ikke fått svar. Ringte derfor inn i ettermiddag, ble spurt om jeg hadde registrert meg og om det hadde kommet en bekreftelse på dette på skjermen. Svarte ja til begge deler. Ble så spurt om jeg hadde skjermbilde, svarte nei, hun sa ok til det og at hun skulle fikse det manuelt. En halvtime senere er poengene kommet. Ikke som doble transaksjoner men på opptjente poeng denne mnd.
     
  15. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    753
    Likes mottatt:
    1,421
    Bonuspoeng:
    93
    Litt sleipt om de innrømmer tekniske problemer, og så legger bevisbyrden over på kunden. Men tja, etter mange år i finansbransjen selv så er jeg egentlig ikke overrasket :D
     
  16. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Sånn data-teknisk så er det ganske imponerende at kunden får bekreftelse på påmelding, og at det ikke blir reflektert til SAS MC sine systemer. Sånn teknisk, burde slike løsninger vært designet er jo at kunden får bekreftelse når det har blitt registrert i SAS MC sine systemer.

    Men mistenker at krav og implementering ikke nødvendigvis har en link her. Men det sikrer jo jobb de neste årene ...
     
    Malmo and EndreD like this.
  17. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    753
    Likes mottatt:
    1,421
    Bonuspoeng:
    93
    Egentlig litt merkelig at man ikke har lagt inn bekreftelse om påmelding på e-post. Hadde gjort det meste enklere for alle slik ting er nå.
     
  18. BogZog

    BogZog Nytt Medlem

    Innlegg:
    20
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Fikk en slump poeng som kompensasjon for at de ikke hadde registrert min påmelding. Kommer til å fortsette å ta skjermdump av internettbildet som bekrefter at man har meldt seg på kampanjen.
     
    Sonictravel and oleredv like this.
  19. Bonusolsen

    Bonusolsen Medlem

    Innlegg:
    170
    Likes mottatt:
    614
    Bonuspoeng:
    93
    Der fikk jeg ordnet opp med kundeservice. De ville ha printscreen på at jeg hadde mottatt invitasjonen til doble poeng. Noen timer senere var de manglende poeng på plass på konto! Ikke noen kompenasjonspoeng som andre har nevnt, men litt ekstra poeng!
     
  20. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Nå spør jeg dumt, men kommer dobbelpoengene som egen post?
     

Del denne siden