Så konsensus er nå at man må ringe? Har sendt to meldinger, men uten å få svar. Litt frustrerende og tilfeldig behandling av kunder, må jeg si.
Merker jeg blir skeptisk til hele SAS MC basert på det jeg lesere om kundeservice her. Et selskap som ikke klarer å svare på skriftlige henvendelser og gir litt tilfeldige svar på telefon bruker å tyde på at ting drives litt etter den enkelte ansattes dagsform.
La oss si at jeg har en «bekjent» som er fersk i gamet med Curve, og han glemte å benytte riktig kort for å kunne bruke timetravel. Løsningen ble da å kjøre timetravel fra SAS MC til pointearner MC... status er at det i stedet for dobbelt poeng, ble det minus tilsvarende bonus sum på timetraveldato-> ergo null poeng isteden for dobbelt poeng. Har min «bekjent» en case, eller må gan bite i det sure eple for sin elendige gjennomføring?
Svar på melding kom endelig idag. Poeng blir godskrevet i ettertid, er allerede synlig i appen min. Skjermbilde av påmelding ble likevel anmodet sendt inn. Dessuten en beklagelse for lang saksbehandlingstid. Godkjent minus i min karakterbok. Fortsatt bedre kundeservice enn amex og deres telefon-løsning.
Jeg venter fortsatt i spenning. Gir dem en uke fra innsendt melding før jeg ringer dem. Som andre nevner synes jeg det er frekt å be om skjermdump når så mange kontakter dem vedrørende det samme. Vi bør kunne ha såpass tillit til selskapet at vi ikke tar skjermdump av kampanjebekreftelse hver gang
Og her også kom det svar om manuelt registrert ekstrapoeng. Ser det mangler 45 poeng, men det overlever jeg
Ble utålmodig og ringte SEB. En 2-minutters samtale med hyggelig kundebehandler, og alt var ordnet. Poengene etterført uten ytterligere spørsmål. Skal heretter ta screenprint, sånn i tilfelle...
Noen la inn en historikk for når det hadde vært doble poeng på forum et sted uten at jeg finner det. Den stemte ganske bra, og lurer om noen vet hvor jeg finner den. Har et par ok size kjøp jeg kunne tenkt meg å doble
Jeg lurer på om det er SAS som insisterer på så korte kampanjeperioder med påmelding i forkant. SEB utsteder jo også Nordic Choice Mastercard og der gjelder doble poeng for en måned i slengen og alle medlemmer er omfattet.