En genenelt bra morgen men bakdelen med å være tilbake i Kirgisistan er servering av hjemmelaget kummus, nasjonaldrikken gjæret geitemelk. Lukter pyton og smaker verre. Ellers falt gårsdagens valg helt naturlig på kamel. Bllde kommer. Måtte godtfolket ellers nyte sin morgenkummus i fred.
Nå ble jeg litt usikker på om dette er @milehigh sin reisetråd, eller faktisk er morgentråden for onsdag. Jeg velger det siste. God morgen fra hovedstaden! Har vært ute med hunden, det begynner å bli friskt høstvær! Alle må huske å kle seg godt. Solen kommer snart over åsen, da blir det muligens litt varmere.(?) Nå er det jaggu snart helg! (Optimist..)
God morgen fra Trondheim. Seinvakt + møte idag så lang dag i vente. Kidsa er dratt på skole så jeg får en liten halvtime til kaffe og frokost Sykkel til jobb i friskt høstvær... Ha en ordentlig onsdag
God onsdag frå Aust-Finnmark! Ishinne observert på eit par sølepyttar. Snart er vel skutermafiaen (dei køyrer ikkje Vespa!) i gang igjen. Elles går det i pandionloungedrift for kattekreket som eigentleg bur på andre sida av vegen, blåbærivaretaking og sjefsnarring for å få løn... Ha ein fin dag, folkens
God morgen fra Nordens Paris Her sier telefonen at det er hele 5°C og ute er det minimalt med skyer. Idag blir det jobbe litt med praksis jobben også blir det å besøke en kamerat ikveld. Mye på planen altså (egentlig ikke) Vurderer siden dere hadde det så kos igår, og dra igang en Fly & ølbonus når jeg er i Trondheim også den. 3. Til 6. Oktober. Men ellers får folk ha en flott onsdag!
God morgen fra det sørlandske! Det er bra at Milehigh leverer god trøst til oss som sitter på kontorstolen for tiden. I Dalian ble jeg for noen år siden invitert på stasmiddag, og verten var fra Nordøstkina. Han skulle absolutt servere lokal "Burning wine". Emballasjen var storslagen, men innholdet smakte intenst hestestall, -hestemøkk, -urin og gammel halm. Resten av drikkevarene var maissaft (!) og lunken kraft (fra dumplingene). Det eneste man minnes med glede er at en overlevde. Det finnes med andre ord oppsider ved å være hjemme også. Og heromkring er det skarp luft om morran, flott om dagen og værmeldingen mot helga er lovende. Forberedelse til hummerfisket er ferdig, så det planlegges litt forbruk i stedet (Man har da en båt eller to, og "båtpenge-modus" bør gi bra uttelling på de ekstra bonusdagene) .
God morgen fra BGO! Vi har det bra i Norge når en har råd til å ha tannlege på motsatt side av landet som en må møte
God morgen fra OSL - damen i lounge innland er meget hyggelig denne morgenen og lager en deilig cortado. God flyonsdag.
Æsj ja. Æsj til temperaturen, æsj til at det er 3 uker til neste flytur og æsj til at det er 192 dager til neste langtur. Men hey, hvem henger seg vel opp i slikt? Helg snart?
Det har blitt ettermiddag i Almaty, og skuffende hvor jetlagged en blir av bare 4 timer tidsforskjell. Fikk meg ett strålende rom hos Ritz, eller Club Suite heter det vel. Club loungen stod ikke i stil, men fikk meg frokost fordi. Ha en strålende dag folkens
Jetlag er noe dritt! Her på solkysten er solen på vei nedover Løvstakken og dette blir en solrik dag .. livet er ikke så verst! Reiser nok på hytten i dag, yr sier at det blir 20 grader til helgen. Bare 17 dager til sikring av: Diamanten ska hem! Ha en flott dag enten du drikker champis eller hestemøkk eller gjæret geitemelk ... hver sin smak!
Mornings fra DY403 mellom Vigra og Gardermoen også. I dag går turen offshore på jobb igjen. Med andre ord en dag med blandede følelser. Turnuslivet er spesielt, både på godt og vondt, men når man frekventerer miljøet her inne så er det i alle fall fint med mye fritid! Og, om noen få uker er det MegaDo og ut på tur igjen med gamle venner og nye bekjente! De siste detaljene i planleggingen er nå på plass og alt tyder på en ny legendarisk tur i godt selskap. Ha en fin-fin onsdag!
God morgen fra hovedstaden. Er egentlig mere fan av, av me klærne opp i trærne men som @holmen sier så blir det nok dessverre helt motsatt fremover. Men men, man skal vel ikke klage over at det går mot jul. God lille lørdag ønskes.
God morgen fra hovedstaden her også. Meget irritert over at jeg ikke klarte å komme meg på fly&øl i går, men noen bakterier jeg fikk med meg fra besøk hos noen småbarnsforeldre på søndag førte til sofa med feber Det knaskes paracet og drikkes vann, skal til Spania i morgen uansett hva kroppen måtte mene!
God morgen fra Værnes. Ut på farten igjen, denne gang er det International Motor Show i Frankfurt som står på programmet. Ha en feiende flott dag
God formiddag fra Drammen. Det ble en fuktig aften igår, kaffe kanna på jobb er tom. Her jobbes det på 1/2 gir resten av dagen, men det var virkelig verdt oppmøte. Det er nesten så en lever et dobbelt liv, et med sine venner og bekjente som gir blanke F i hele EB konseptet, og et liv der man en altfor sjelden gang møtes med med likesinnede mennesker, som vet å nyte hvert sekund av hele dette fantastiske konseptet her. F/C- i luften, F/C på bakken, mat og drikke, og det best av alt hvordan er lengter etter å fly og kreativiteten bak rutene en velger isteden for direktefly, poeng opptjening på så og si alt. Award sete som sleppes. Nei, livet kunne ikke vært mer herlig. Får komme i rute og søke etter ledig F seter og pasienter God dag i luften og bakken
Finn en feil: drikker champis eller hestemøkk eller gjæret geitemelk ... Aldri i verden hørt om den drinken der...Fåes kanskje på Helvetics Airways
God morgen fra Oslo! Etter endt arbeidsdag bærer det rett på lånt hytte ved Rjukan for litt tur-og-jobb torsdag og fredag. Får satse på det blir mest tur, men hvem vet.. Sitter fortsatt å funderer på optimalisering av EGO-trip'en i oktober. Burde være fornøyd nå, men det blir en vel aldri ... Fin onsdag!