http://www.flysas.com/en/us/eurobonus/offers-news/sum14/ Endelig en kampanje som er åpen for alle. Jeg har fått bekreftet at man får doble ekstrapoeng. Happy hunting!
Så en tur til f.eks. BCN i SAS Plus vil gi småpene 10.000 grunnpoeng og 10.000 ekstrapoeng for de med EBG/EBD?
Vurderer å ta min første mileage run 8 juni OSL-BCN..får 8kx2 poeng for EBB. Men rekker jeg returen med bare 45 min mellom ankomst og avreise fra BCN?
Jeg har ikke behov for mileage run før 1. august, men 4 august er en rundtur til BCN bestillt 10.000 + 10.000
Retur med samme fly, kan snu i gate. Ingen problem å rekke. Rekker til og med sprudlevann i loungen uten å stresse.
Kan man snu i gate i Aten også? Ser loungen i BCN er en kontraktslounge som også Diners/PP bruker.. kan kanskje være noe full?
Athen tror jeg ikke er like enkelt, men har ikke vært der selv. Loungen i BCN er stor, masser av plass, og forholdsvis lite folk de gangene jeg har vært der.
Ser ut som en del reiser i helgen 23-24 august. Tøft om flere henger seg på. Drar selv ned 23 og opp igjen 24. En natt på Hilton Barcelona
Er ikke det veldig upraktisk plassert? Ser ikke ut som det er noe interessant i området der, så det blir metro/buss/taxi til alt. Tror jeg booker noe nærmere La Rambla.
Bor på miles som holder på å gå ut. Så fant ut at jeg kan bruke resten av pengene på helikopter frem og tilbake.
Etter å ha vært i Barcelona en del ganger ville jeg vært mer enn fornøyd med å slippe unna La Rambla og Barri Gotic området. Men om man er første eller andre gang, og lyst å se turistfellene så er det vel ikke så mye. Men du har FC Barcelona sin stadium rett ved siden av, om man er interessert i Foppall. De ahr til og med eget museum. Avi. Diagonal er travel men du finner alt langs denne hovedgaten. Masse shopping. Og kan man et par ord på Katalansk så vil man ha stor glede av alle de små kafeene langs sidegatene på kvelden.
Noen som vet om de klarer skille mellom medlemmene i ulike land, eller vil en Nordmann få doble poeng arn-spu f.eks?