Jeg har vært svært lite aktiv i de siste par år, det er jeg klar over.. @Eddie47 har jobbet hardt og postet bilder fra Bergen så det synger etter og sanket likes som en fjortissblogger på speed. Han har fått følge av @holmen @Kristian @RoadKing og jaggu også nå @Stuttfeiten . Jeg har falt fra store høyder til nr 6 på likes-lista, men jeg har alltid kunnet sole meg i glansen med at jeg i alle fall har bablet mest og skrevet flest poster med svada, men hva ser man? Jo her er det dramatikk i alle verdens hjørner, bonusprogram står ikke til påske og snart tar man vel tog til Stocholm også... @RoadKing har dratt på seg skinnjakka og lagt seg på bakhjulet og dratt forbi i svingen! Dramatikken er til å ta og føle på folkens!
Covid har ikke gjort arbeidsbelastningen lavere for å si det slik.. Og i tillegg er reiselyst og poengoppsamling hindret, så jeg skylder på det Har en god bunke med poeng og en CT på lur, men jeg vet jaggu ikke hvordan jeg skal bruke det ennå ..
Ja bare en faktisk. 2021 CT kommer nok snart, men amexen har ikke blitt brukt mye i år pga hjemmekontor.. Ender året uten å fornye diamant også, men heldigvis er det forlenget.
Du kan trøste deg med at Leif Juster har karakterisert statistiske meldinger som notoriske usannheter. #motnormalt