2 ganger dette året har jeg booket leiebil hos Avis via SAS appen. Begge gangene er mer enn 8 uker siden og begge gangene var det god kampanje med EB poeng hos Avis. Poengene er det ikke så lett å få, til tross for at jeg har etterlyst dem via riktig skjema gjentatte ganger. Har flere opplevd dette? Jeg droppet å bruke Avis sist selv om de da også hadde god kampanje. Jeg la selvsagt EB nummeret inn da jeg bestilte..
Hadde leie hos Hertz i Mai som jeg enda ikke har fått noe for her. Har ikke prøvd å purre enda. Ser ikke for meg at poengene blir å komme uten å mase
Jeg hadde leier med AVIS fra SFO i desember og januar. Har fortsatt ikke fått peongene, selv etter over 30 telefoner og 30 e-poster. Fullstendig håpløst. Sist jeg hørte fra de sa de bare at saken er avsluttet fordi den er for gammel. Selv om jeg ikke har fått poengene. Jeg har også kontaktet SAS som "skulle se på det" uten at noe har skjedd. Poengene for leie fra LAX i mai og juni kom derimot med en gang.
Takker for svar. Jeg kommer til å fortsette å purre, men har enda ikke ringt. Jeg bruker heller andre selskaper heretter, for å slippe irritasjonen etterpå..
Fikk poengene jeg skulle for leie i Toronto tidligere i Juli. Desverre ikke noen kampanje når jeg bestillte, så kun snakk om 1500 poeng, men de kom som lovet. bestillt via https://secure-one.avisworld.com/no_NO/Avis-Eurobonus
Hei folkens, lurte litt om noen har erfaring med å booke leiebil for andre? Altså at jeg f.eks booker og betaler med en gang og for eb poeng for bestillingen, mens at en kollega henter bilen? er dette mulig? eller er det slik at han som reiser som må bestille?
Har ingen erfaring med dette, men ofte står det at du må ha med samme kredittkort som ble brukt til betaling når du kommer for å hente bilen, så kan være greit å se at det ikke ligger er slikt forbehold når du booker.