Ditt fly er nå på vei fra Florida for å fly til Las Vegas. UA2130 Håper ikke at Floridamannen er årsak til forsinkelsen Edit: Regnr: N17244
Artig i prioriteringskøene .. vi sto i boarding group 1 ... ved siden av var det gruppe 2 .. I gruppe 2 sto en dame (ca 40) hun hadde nok sittet i baren og ventet i tre timer og trengte støtte i livet. Det begynte med at hun støttet seg til meg og til slutt hang hun rundt meg så min sønn ble flau og mente det måtte bli slutt .. Her kunne jeg nok blitt medlem av klubben til @milehigh .. Hun snublet seg bakover i flyet ..
Nå står vi på gate og venter på at de skal laste catering .. de har hatt minst tre timers planleggingstid ... ikke rart vi må vente på sånt ..
Vi skulle gått 4:59 ... utsatt til 7:35 til 7:53 til 8:07 og nå er klokken 9:04 ... og vi står her ennå .. men vi har fly ..
Dramatisk, ettersom det ble stilt regner jeg med at dere kom avgårde.Tipper du er glad for at dere kjøpte seter foran nå. Det er utrolig slitsomt det der, en vesentlig grunn til at jeg alltid unngår (såfremt mulig) fly til vestkysten via østkysten, og især NY.