SK236 til Oslo of SK821 til Amsterdam .. Egentlig skulle vi ikke vært med, noen lurte på om vi ville være med og da bestilte jeg Go Light ... bød på oppgradering på flyet til AMS og nå skal vi sitte i Pluss og innkassere EB poeng i stedet for 100 .... Det blir nok en overraskelse for de som ikke vet at vi kommer når vi treffer dem i gullstuen i Oslo om litt. Mor har rare ideer ... hvorfor må vi fly sånn når vi kunne reist direkte med KLM? Nå flyr vi ,..
Er det ikke slutt på EB poeng iht oppgradert klasse da, og en får poeng etter hva som ble bestilt? God tur uansett
Hmmm, SAS må då forstå at dei må frigjera 1D òg når sjølvaste @Eddie47 får gjennom ei oppgradering...? Her må nok IT-avdelinga få smekk på lanken for at dette ikkje skjer automatisk... Forhåpentlegvis er ikkje tralla tom før ho kjem til rad 4.... God tur, okke som!
Her er det bare å ønske en riktig behagelig, komfortabel og god tur! Om så ikke sete til @Eddie47 er reservert, er innholdet i trallen fylt til randen angivelig idet de så EBD og @Eddie47 sin booking reservasjon, ingen fare, han blir nok god og mett
Ahhhhhhh her snakker vi @Eddie47 Det er vel NÅ turen starter!(litt misunnelig, har bare en stusslige kaffe kopp å sippe)
Noen som har sett mor? Eller er det Eddie`s Skybert? Disclamer: Posten kan flyttes til krangletråden om den passer bedre der!
Han snakket mye om Mor i Dublin, men det er et poeng at ingen har sett henne.. Neida. Det ser ut som dere klarer dere bra på tur Eddie. Jeg er misunnelig, da jeg aldri har vært i Nederland før PS. Jeg er ikke så imot Bergen som jeg gir uttrykk for. Har en drøss med slektninger i Terjes sin kommune
Kos dere på tur @Eddie47! Er vel alltid lurt å lufte konemor i ny og ned også så det ikke blir krig på hjemmefronten.
Var det ikke Norm i "Cheers" som hadde en "usynlig kone? . Men jeg skjønner diskresjonen. Dette forumet er neppe det mest passende å dele familiebilder på.
Mor er inne på noko. KLM få BGO til AMS er ein kjekk flytur i Embraer 190. God beinplass til alle (langt betre enn hjå SAS). Eg fekk den serveringa eg ba om i løpet av flyturen utan å måtte betale noko. Vi flaug økonomi.