God morgen fra SK208 straks på vei til det osloske! En kjapp tur til tiggerstaden i dag for noen møter og så hjem igjen til helg. Få planer for helgen heldigvis. God fredag ønskes!
God morgon från Göteborg! Bokningsfingret twitchade till igår och en resa till Beijing i slutet av juni bokades. För att citera kusinen som skall dit för första gången. "Jag behöver fler länder på listan som bryter mot fundamentala mänskliga rättigheter". Ha en fin fredag!
God morgen fra Trondheim. Ny booking ordnet i går og i mai settes kursen mot Longyearbyen, så nå er det arktiske strøk som skal besøkes. Krysser fingrene for godt vær og masse gode bilder under innflyvningen. I Trondheim dominerer forsatt skyene, men hvis min notorisk upålitelige venn Yr.no har rett skal godværet snart komme, så det mangler bare at isen forsvinner. Ha en strålende fredag!
God formiddag fra Trondheim Stor stas i morres da kidsa spottet Thomas Cook A330-343 fra TRD til LPA på vei til barnehagen. Der satt nemlig besteforeldrene ombord, så vi måtte jo vinke såklart Det beste var at det var ikke barne-TV som var interessant i morres, det var Flightradar24 og LiveATC som tok all oppmerksomheten *stoltpappahargjortaltrettmedbarneoppdragelsen* Fredagen bringer middagsgjester og noe kjØLig drikke til kvelden. Ha en fortreffelig fredag
God tidlig formiddag fra Oslo! Her begynner ting å ramle litt på plass etter noen hektiske uker og tempoet senker seg litt. House of Cards kommer nok til å ta opp en del timer denne helgen, og blir nok også en tur i Kollen for å se på de som løper rundt på ski, tenker jeg.
God formiddag fra Trondheim. Hektisk helg da eksamen begynner å nærme seg. På tide å få oversikt over pensum igjen. Kaffe og skippertak er tingen. He ei strålende helg.
Kan ikke huske sist jeg hadde en fri helg så nå skal det bli godt og dra hjem til gamlingene for full oppvarting hele helgen
Setter snart kursen ut mot Arlanda for turen hjem til Oslo. Måtte le når jeg så denne annonsen via en annen tråd her på InsideFlyer:
Hei fra deicing på OSL. Setter forhåpentligvis snart kurs mot Trondheim, 1,5 time forsinket.... Jaja, shit happens. Men blir bra med weekend i Trondheim og Royal Garden. En god helg ønskes, med eller uten forsinkelse!
Birmingham Flughafen, kald spaghetti, varme kjøttboller og pissslunka e-sigarett...Alt jeg hater på en gang! Jeg mener at norske tettsteder som har fått innvilget bystatus fordi de har brannstasjon, bibliotek, svømmehall og butikk, bør også ha som krav å øke antall flygninger fra utlandet!
Sitter i SK4095 på standby på Evenes, forhåpentligvis på tur til OSL og snøvær snart. Snakker snart 2 timer forsinket. Hvor mye forsinkelse før man kan kreve noen form for kompensasjon (matkuppong osv) eller gjelder ikke dette ved dårlig vær?
God aften fra SK943 på vei til Chicago, litt av en dag, melding fra SAS 07.00 om at flight OSL-ARN er kansellert, får rutet om til OSL-CPH og CPH-ORD ser på yr at dette blir vanskelig og spør om KRS-CPH etter 20min konferering med supervisor får jeg beskjed om at dette vil koste 17.000?(2 PAX) Og vi er enig om å droppe dette alternativet. Sjekker på appen og ser at dama har ordnet dette allikevel. Stor + til SAS for dette. Eneste minus var at jeg mistet curtesy upgrade til Business som jeg fikk mail om i går