Eeeeeendelig fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 04. mars 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra SK208 straks på vei til det osloske!

    En kjapp tur til tiggerstaden i dag for noen møter og så hjem igjen til helg.
    Få planer for helgen heldigvis.

    God fredag ønskes!
     
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Göteborg!

    Bokningsfingret twitchade till igår och en resa till Beijing i slutet av juni bokades. För att citera kusinen som skall dit för första gången. "Jag behöver fler länder på listan som bryter mot fundamentala mänskliga rättigheter". ;)

    Ha en fin fredag!
     
    anders82 liker dette
  3. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Trondheim.

    Ny booking ordnet i går og i mai settes kursen mot Longyearbyen, så nå er det arktiske strøk som skal besøkes. Krysser fingrene for godt vær og masse gode bilder under innflyvningen.

    I Trondheim dominerer forsatt skyene, men hvis min notorisk upålitelige venn Yr.no har rett skal godværet snart komme, så det mangler bare at isen forsvinner.

    Ha en strålende fredag!
     
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Stor stas i morres da kidsa spottet Thomas Cook A330-343 fra TRD til LPA på vei til barnehagen. Der satt nemlig besteforeldrene ombord, så vi måtte jo vinke såklart :):)
    Det beste var at det var ikke barne-TV som var interessant i morres, det var Flightradar24 og LiveATC som tok all oppmerksomheten :D :D*stoltpappahargjortaltrettmedbarneoppdragelsen* :D:D:D

    Fredagen bringer middagsgjester og noe kjØLig drikke til kvelden. Ha en fortreffelig fredag :):)
     
    Travellingalf and MadsVaHa like this.
  5. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,128
    Likes mottatt:
    7,727
    Bonuspoeng:
    183
    God tidlig formiddag fra Oslo! Her begynner ting å ramle litt på plass etter noen hektiske uker og tempoet senker seg litt. House of Cards kommer nok til å ta opp en del timer denne helgen, og blir nok også en tur i Kollen for å se på de som løper rundt på ski, tenker jeg.
     
    Travellingalf liker dette
  6. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim.
    Hektisk helg da eksamen begynner å nærme seg. På tide å få oversikt over pensum igjen. Kaffe og skippertak er tingen.

    He ei strålende helg.
     
  7. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Kan ikke huske sist jeg hadde en fri helg så nå skal det bli godt og dra hjem til gamlingene for full oppvarting hele helgen :D
     
  8. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Endelig Fredag (tm)!
    pic31610.jpg
     
    Travellingalf and Bizflyer like this.
  9. kristtorp

    kristtorp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    400
    Likes mottatt:
    193
    Bonuspoeng:
    43
    Setter snart kursen ut mot Arlanda for turen hjem til Oslo.

    Måtte le når jeg så denne annonsen via en annen tråd her på InsideFlyer:
    2016-03-04_15-01-22.png
     
    Travellingalf liker dette
  10. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Hei fra deicing på OSL. Setter forhåpentligvis snart kurs mot Trondheim, 1,5 time forsinket.... Jaja, shit happens. Men blir bra med weekend i Trondheim og Royal Garden. En god helg ønskes, med eller uten forsinkelse! :)
     
    Travellingalf, LN-FHU and Larata like this.
  11. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Birmingham Flughafen, kald spaghetti, varme kjøttboller og pissslunka e-sigarett...Alt jeg hater på en gang! Jeg mener at norske tettsteder som har fått innvilget bystatus fordi de har brannstasjon, bibliotek, svømmehall og butikk, bør også ha som krav å øke antall flygninger fra utlandet!
     
  12. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Sitter i SK4095 på standby på Evenes, forhåpentligvis på tur til OSL og snøvær snart. Snakker snart 2 timer forsinket. Hvor mye forsinkelse før man kan kreve noen form for kompensasjon (matkuppong osv) eller gjelder ikke dette ved dårlig vær?
     
  13. Royal

    Royal Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    God aften fra SK943 på vei til Chicago, litt av en dag, melding fra SAS 07.00 om at flight OSL-ARN er kansellert, får rutet om til OSL-CPH og CPH-ORD ser på yr at dette blir vanskelig og spør om KRS-CPH etter 20min konferering med supervisor får jeg beskjed om at dette vil koste 17.000?(2 PAX) Og vi er enig om å droppe dette alternativet. Sjekker på appen og ser at dama har ordnet dette allikevel. Stor + til SAS for dette. Eneste minus var at jeg mistet curtesy upgrade til Business som jeg fikk mail om i går
     

Del denne siden